ЕА не одустаје од реклама у играма, само гледа како да вас не наљути док их убацује
Елецтрониц Артс има дугу историју убацивања реклама у своје видео-игре.
Давно су у Бурноут Парадисе, тако, убацили постере из председничке кампање Барака Обаме, а у нешто ближој прошлости су покушали да "прогурају" рекламе за Амазонову серију "The Boys".
Реакција играча на овај последњи покушај није била добра, па су се из ЕА мало примирили са овом праксом - али нису у потпуности одустали од ње.
Говорећи на састанку за инвеститоре, извршни директор ЕА, Ендрју Вилсон, изјавио је да оглашавање у играма види као значајну ствар за "остваривање финансијског раста", и додао да компанија има интерне тимове који размишљају о начинима имплементације реклама у игре.
Притом, рекао је да би то биле "промишљене" имплементације, што сугерише да траже начине како убацити рекламе које неће наљутити играче, тј. купце који не желе да им рекламе искачу у играма које су платили.
Досадашњи примери показују да су играчи изразито против тога да им рекламе на било који начин прекидају игру. Међутим, знатно је мање приговора на прикривено оглашавање, нпр. се кад у старим Неед Фор Спеед Ундергроунд играма нађу постери за Бургер Кинг.