Епл разбеснео кориснике потезима којима подстиче куповину нових Ајфона!
Људима дозлогрдило!
Епл је успео да разбесни своје кориснике након што је објављено писмо које је њихов директор Тим Кук послао инвеститорима. Између осталог написао је да се продаје премало нових Ајфона, а као разлог је навео чињеницу да људи једноставно поправе стари кад се поквари, уместо да одмах купе нови модел.
Епл има дугу историју отежавања људима да поправе кварове на својим телефонима, тако их подстичући да купују нове. Упорно су се борили против закона који би технолошким компанијама створио услове да информације о поправци учине доступним јавности и осигурају довољан број резервних делова, преноси Motherboard. Takođe, ne продају резервне делове за Ајфон, тужили су власника једног сервиса у Норвешкој који је људима поправљао Ајфоне, сарађивали с Амазоном како би спречили препродају њихових уређаја преко те странице. Осим тога, многи су корисници сумњали да Епл намерно успорава батерије на Ајфону како би с временом због спорог смартфона људи одлучили да купе нови.
Никад нису отворено признали да не желе да њихови корисници поправљају своје уређаје, али су изјавили да су "прекомплексни за поправке". Иако су неко време имали опцију у којој су корисници могли батерије на своме Ајфону да замене по цени од 29 долара, та је опција укинута 31. децембра 2018.
- Иако су макроекономске промене на неким тржиштима битан фактор у опадању продаје Ајфоне, верујемо да на то утичу и други фактори попут онога да неки корисници искоришћавају могућност замене батерија по нижим ценама - пише Кук.
ПРЕСТАНИТЕ ОВО ДА РАДИТЕ: Подижете мобилни како бисте ухватили сигнал? Немојте ни случајно
Ова вест прилично је разбеснила кориснике који су своје незадовољство изразили на друштвеним мрежама.
"Једноставно престаните да купујете Еплове производе и проблем решен."