Ево због чега је Пинтерест најбоља друштвена мрежа!
Да ли га и ви користите?
Више од 200 милиона корисника свакодневно претражује Пинтерест у потрази за новим рецептима, идејама за уређење дома, трендовима у шминкању, декорацији за различите догађаје и сличним креативним пројектима. Ова озбиљна база корисника недовољно је искоришћена, а има изузетно велики потенцијал.
Ево шта све брендови могу да учине на овој мрежи да стекну нове пратиоце и унапреде свој имиџ.
Представите идеје на које сте поносни
Говоримо о мрежи која је синоним за инспирацију, креативност и добре идеје. Њен приоритет је да изазове набој инспирације и покрене људе да нешто учине.
Нова опција на Тиндеру ће одушевити све кориснике!
Зато то није место на коме ћете се хвалити својим подухватима, већ је то место где ћете поделити са људима оно што им заиста може помоћи и на шта могу да се угледају. Идеје су кључ успеха на Пинтересту и зато све што делите са пратиоцима мора да испуни два критеријума: садржаји морају бити инспиративни и морају изазвати акцију. Било да ће та акција бити online или offline, морате понудити нешто што се на било који начин може репродуковати.
Пронађите своју публику
Као и на свим другим каналима комуникације и овде је битно коме се обраћате. Од тога зависи коме ће се ваше објаве приказивати.
ВЕЛИКА ЧИСТКА! Твитер суспендовао 70 милиона налога у мају и јуну!
Размислите о свом бренду и о томе чиме се бавите, а потом припремите садржаје који ће циљати једну конкретну нишу. Ако будете конзистентни и људи почну да вас препознају, сами ће се враћати на вашу страницу, а алгоритам који стоји иза читавог система на Пинтересту почеће да приказује ваше садржаје управо циљној групи за коју сте се определили.
Будите стрпљиви
Иако сте вероватно навикли на ажурне садржаје који дају резултате у прва 24 сата до 48 часова, на Пинтересту је ситуација нешто другачија, па ће резултати заправо непрестано расти.
Немојте одустајати ако на почетку нема резултата, већ редовно и фокусирано објављујте садржаје за конкретну нишу којој се обраћате. Када се људи навикну на вас, остаје вам само да чекате да око ваше странице почне да се окупља критична маса. Уколико будете упорни и посвећени томе, то ће се десити.
Користите јединствен дизајн
Постоји изузетно велики број брендова који већ имају налоге на Пинтересту и користе их за потребе промоције. Ово је превасходно визуелна мрежа, на којој су људи навикнути да реагују на добар дизајн и лепе фотографије.
ЗА СУЛУДО БОГАТЕ: Ове слушалице коштају 3.250 евра! Погледајте да ли вреде толико (ВИДЕО)
За разлику од Инстаграма, на коме је пожељна што реалнија композиција, овде се цени уметнички приступ и уникатност. Зато осмислите оригинални визуелни идентитет и наступите самоуверено. Људи ће вас запазити у мноштву сличних визуелних решења и радо ће вам се враћати због ваше одважности.
Визуелни утисак је овде први и основни критеријум успеха.
АЛАРМАНТНИ РЕЗУЛТАТИ ТЕСТИРАЊА: Ваш телефон вас шпијунира!
Обучите се за оглашавање
Да бисте могли да остварите квалитетну комуникацију са циљном групом, како на Пинтересту, тако и на другим друштвеним мрежама, важно је да упознате све технике и алате који ће вам бити потребни у том подухвату. За то ће вам бити потребно више времена од неколико месеци које бисте провели на кратком курсу. Мораћете да одвојите бар једну годину за усавршавање да бисте успели да сазнате све што је неопходно како бисте почели са радом.