ФЕЈСБУК: Боре се да испрате количину саобраћаја
Забележили су пораст броја корисника.
Компанија Facebook доживљава огроман пораст употребе јер су милиони људи широм света приморани да остану код куће.
Само у Италији, Facebook је забележио пораст утрошеног времена на свим својим платформама за 70%, а слање порука порасло је за више од 50%, саопштила је компанија. Видео позиви на Messenger-u и WhatsApp-u у свим деловима света који су погођени исто као Италија су се више него удвостручили.
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2020/03/28/airbnb.jpg?itok=9DL3UUEC)
ЛЕПА ВЕСТ: Аирбнб од корисника тражи да донирају смештај
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2014/05/16/google-london.jpg?itok=OLNZVfxN)
НОВИНА: Преко Гугл Дуа од сада 12 људи у конверзацији
Добра или лоша вест за пословање?
То може изгледати као добра вест за Facebook, који последњих година бележи спор раст своје главне апликације. Међутим, из компаније кажу да употреба оптерећује сопствене ресурсе. „Раст употребе због пандемије COVID-19 је без преседана у индустрији и ми свакодневно доживљавамо нове рекорде у коришћењу“, написао је у блог посту потпредседник аналитике компаније, Alex Schultz и потпредседник инфраструктуре, Jay Пареикх. „Одржавање стабилности током ових пикова у употреби је изазовнија него иначе сада када већина наших запослених ради од куће.“
Иако је Facebook до сада био у стању да одржи своје услуге и ради, компанија је морала да направи одређене уступке. Facebook је смањио квалитет видео записа у Европи и повукао је већину радне снаге под уговором која ради као модератор садржаја.
Приходи на удару пандемије
Компанија је такође упозорила да би приходи могли да буду на удару, јер им је посао са оглашавањем у последњих неколико недеља опао због пандемије. Twitter и друге медијске компаније издале су слична упозорења. „Не уновчавамо многе услуге у којима имамо повећан ангажман, а забележили смо и слабљење у нашем послу са оглашавањем у земљама које предузимају агресивне акције за смањење ширења COVID-19“, написали су Schultz и Парикх.
Нове опције и ажурирања упркос свему
Чак и док се Facebook бори да прати корак са техничким изазовима које доноси са собом пандемија коронавируса, компанија непрестано објављује ажурирања и нове функције, за шта су заслужиле мало поштовања након година скандала. Компанија је увела низ функција намењених борби против ширења теорија завере и других потенцијално штетних дезинформација. Инстаграм је ажурирао своја правила за проверу чињеница и додао нову могућност Co-Watching за видео позиве. Неки од инжењера компаније такође ће учествовати у хакатону како би помогли здравственим организацијама, изјавио је Марк Зуцкерберг.