Фејсбук вас ПРАТИ чак и када га НАПУСТИТЕ - ево КАКО!
Нема бежања!
Многи верују да би то што деактивирају свој Фејсбук налог требало да им пружи више приватности, али је све више доказа да то није тачно, као и да та компаније прикупља податке о корисницима упркос томе што су угасили профиле.
Подаци који се прикупе док је профил "успаван" и даље се шаљу Фејсбуку, па се увезују са одговарајућим корисничким налозима, без обзира да ли су ови активни или не.
Из компаније кажу да уклањају све податке само у случајевима када корисници трајно обришу своје профиле, па се деактивација не сматра напуштањем мреже, а компанија податке прикупља да би била спремна у случају да се корисник врати на платформу. Тако Фејсбук очекује да се деактивирани врате, те се спрема да са приказивањем циљаних реклама почне чим поново укључе своје профиле.
Као објашњење се нуди то да је деактивација пола пута до гашења профила, али се мало зна о томе на који се начин подаци прикупљају током тог периода. У правилима коришћења се деактивација предлаже као додатна мера безбедности, али се прикупљање података не спомиње, па експерти за приватност указују на то да би такве праксе могле озбиљно да крше правила о приватности, будући да већина корисника верује да прикупљање података престаје оног тренутка када се профил деактивира.
И раније је било доказа о томе да Фејсбук прати оне кориснике који нису улоговани на платформу, па чак и оне који немају профил, а преко алата као што је Facebook Pixel, те плугин-ова као што је Share тастер на другим web-sajtovima.
ЧЕКАЈ, КАКО ЈЕ ОВО МОГУЋЕ?! Клинац (3) узео очев телефон и закључао га на 47 година - ево КАКО
ПАЗИТЕ ШТА РАДИТЕ НА ИНТЕРНЕТУ Можете у ЗАТВОР ако КОРИСТИТЕ ОВО! Судови ће бити без милости!
ИНСТАГРАМ ПРЕКРШИО СОПСТВЕНО ПРАВИЛО! Кориснику затворен профил на невероватан начин!
Фејсбук дугме за дељење садржаја налази се на 275 милиона web страница, те се користи и за прикупљање података, а како би се одредило за које је садржаје неки корисник највише заинтересован, пренос ПЦ Press.
Фејсбук, тако, не може преко претраживача прецизно да идентификује кориснике који немају налоге на овој платформи, па им рекламе нуди преко Facebook Аудиенце Network, али га то не спречава да прати претраживачке навике где год да Share тастер то омогући. Тако Фејсбук прати и оне који нису део платформе, а у компанији кажу да деактивација профила никада и није била замишљена као заштита од саме компаније, већ од других корисника.