ГАСИ СЕ ова функција на Фејсбуку - користимо је од 2015. године, да ли је волите?
Facebook наставља да даје све већу предност забавном видео садржају по узору на ТикТок, уз најаву да ће у априлу следеће године повући карактеристику "Инстант чланака" коју је увео 2015. године.
Инстант чланци су издавачима требали да пруже занимљивији начин представљања својих чланака на Facebooku помажући им да повећају ангажман читатеља унутар апликације. Facebook је у том сценарију издавачима требало да служи као додатак њиховим главним страницама.
Али током времена је изградња односа с издавачима постала мањи приоритет јер се Мета све више оријентише према видео садржају.
Извршни директор Мете Марк Закерберг, преноси SocialMediaToday, недавно је приметио да гледање видеа чини 50% времена проведеног на Facebooku, док је Реелс најбрже растући формат садржаја на Facebooku и Инстаграму према чему је јасно да видео постаје најпривлачнији формат садржаја.
"Тренутно мање од 3% онога што људи широм света виде на Facebookovom Фееду су постови с линковима на новинске чланке. И као што смо рекли раније ове године, као предузећу нема смисла претерано улагати у подручја која нису у складу с преференцијама корисника", преноси Axios.