Гугл спремио веома важну екстензију за Хром
Лепо...
Гугл је издао нову екстензију за њихов претраживач Гугл Хром, која треба да пружи бољи увид у то како циљате оглашиваче. Назван је Адс Transparency Spotlight, и приказује број учитавања огласа на страници, присутне оглашиваче и компаније које се баве огласном технологијом, као и личне податке (демографију, ремаркетинг, интересовања, локацију, итд).
Део шире иницијативе за пружање веће контроле над подацима
ЛОШЕ ВЕСТИ ЗА ФАНОВЕ: Трамп ће ЗАБРАНИТИ ТикТок, а ево КАДА одредба ступа на snagux
Google је у опису у продавници Google Chrome-a написао да се Адс Transparency Spotlight користи као део сталне иницијативе за пружање веће контроле над подацима, као и за бољу персонализацију огласа. Ова рана верзија приказује само информације о огласима које опслужује Google, а не друге огласе трећих страна. Шема је осмишљена да помогне оглашивачима да открију како да користе личне податке корисника боље и ефикасније. Надају се да ће временом и остали прихватити ове њихове алате и нове технологије.
Сви напори Googlea у овој области тичу се побољшања транспарентности огласа, али и да се институције као што је ЕУ одврате од даљег развијања ГДПР закона, који поприлично ограничавају рад оглашивача. Google покушава да замени постојећи систем огласа, тако што постепено укида колачиће трећих страна и уводи нову технологију за блокирање огласа која филтрира лоше понашање, а истовремено даје предност добрим огласима. Ако пак нисте задовољни Google Chrome претраживачем, онда је Браве друга опција, који такође приказује и блокира информације о праћењу, а омогућава приступ више опција приватног претраживања.