ИПАК ОСТАЈУ: Фејсбук не мења спорну политику
Тако је до даљњег...
Фејсбук је објавио да неће променити своју контроверзну политику допуштања политичких огласа који садрже лажне информације.
Уместо тога, компанија ће својим корисницима дати могућност да виде мање политичких огласа, као и мало више контроле над томе који се огласи виде, а који не.
Промене долазе путем ажурирања алата који омогућава било коме да види све огласе које политичари објављују на Фејсбуку и Инстаграму, пише сајт Масхабле.
ВЕЋ ПЛАНИРАЈУ НОВИНУ: Круже гласине о новом Интеловом процесору
НАЈАВЕ РЕВОЛУЦИЈЕ: Панасоник представио ВР наочаре
КОРАК ДАЉЕ: Овај студио ангажује АИ за процену СЦЕНАРИЈА
Промене су предвиђене за први квартал 2020. године, а након њих ће корисници моћи да погледају жељену циљну групу за сваки оглас у политичким, изборним или друштвеним кампањама.
Такође, огласи ће моћи да се претражују прецизније, на пример тачним фразама или филтерима који укључују величину публике, као и датуме и регионе које би одређена кампања требало да "циља".
Биће могуће контролисати и који огласи стижу до одређеног корисника путем "Цустоом Аудиенце" листе. Ово представља списак корисничких информација које помажу оглашивачима да циљају циљају одређену публику.
Што је најбитније, корисници ће моћи једноставно да изаберу да виде мање политичких огласа.
"Важност ових алата за достизање кључне публике из широког спектра невладиних организација, непрофитних организација, политичких група и кампања" каже Роб Ледерн, менаџер производа у компанији Фејсбук, објашњавајући зашто политички огласи нису потпуно искључени или ограничени на овој друштвеној мрежи.