Јутјуб идуће године покреће нову МУЗИЧКУ ПЛАТФОРМУ!
Назив ће јој бити Ремикс.
Јутјуб ће у марту идуће године лансирати нову интернет музичку платформу назива Remiks ("Remix") koja би требало да буде комбинација сервиса Јутјуб Ред и Гугл Плеј Мјузик. Ремикс ће корисницима омогућити слушање музике и гледање видео садржаја. Највећа музичка платформа на свету на овај начин жели да поједностави збуњујућу серију стриминг производа који су ребрендовани и поново покренути протеклих година.
Према писању страних медија, лансирање нове музичке платформе зависи од прекида уговора са два од три велика Јутјубова издавача музике, Сони Мјузик Ентертејмент и Универзал Мјузик Груп. Трећи велики Јутјубов издавач Варнер Мјузик Груп наводно је већ потписао уговор са новим условима пословања.
НЕ ДОЗВОЛИТЕ ДА ВАМ НЕКО ОМЕТА WI-FI СИГНАЛ! Решите то на најлакши могући начин
Индустрија снимања годинама критикује Јутјуб због недовољних исплата уметника и неозбиљног приступа ауторским правима, упркос томе што су снимци са ове музичке платформе међу најпопуларнијим и најгледанијим на целом свету.
Гугл је покушао да креира музички сервис којим би парирао Еплу и Спотифају, али није успео да привуче довољан број корисника. Јутјуб је објавио низ производа, од музичких сервиса Гугл Плеј Мјузик и Јутјуб Мјузик Ки, па до Јутјуб Реда који је усмерен на видео садржаје. У међувремену, Спотифај се попео на 140 милиона корисника месечно, са 50 милиона претплаћених, док Епл Мјузик има 30 милиона пратилаца.
Гугл још никад није објавио број корисника свог музичког сервиса, док је Јутјуб Ред прошле године имао 1,5 милиона пратилаца. Уз ове податке многима није у потпуности јасно како ће се Јутјуб снаћи на тржишту са новом музичком платформом.