Јутјуб улаже мање од конкуренције у оригинални садржај
У 2017. "Јутјуб" је Гуглу донео зараду од 15 милијарди долара.
Према извештају који преноси "Блоомберг", Гугл ће и у идуће две године своја улагања у продукцију новог телевизијског и филмског садржаја за свој "Јутјуб ред" сервис задржати на постојем нивоу.
Гугл ће током 2018. године у продукцију новог садржаја за "Јутјуб" неколико стотина милиона долара, што је ипак буџет који је мањи у односу на онај који у продукцију новог оригиналног садржаја током ове године планира да уложи конкуренција (Нетфликс и Амазон).
У 2017. "Јутјуб" је Гуглу донео зараду од 15 милијарди долара, а сама присутност "Јутјуба" на тржишту онлајн забаве може се поделити на три дела, "Јутјуб ред" (претплатничка услуга за стримовање садржаја на захтев), "Јутјуб ТВ" (услуга пакета ТВ канала), као и на нову услугу за стримовање музике.
Главни пословни директор "Јутјуба" Роберт Кинцл истиче како ће оригинални "Јутјуб" садржај бити покретачка снага за "Јутјуб ред" током идуће две године и да ће наставити с инвестицијама у оригинални садржај и промоцију "Јутјуб реда", али притом није желео да коментарише гласине везане за планирани буџет.
Уз већ споменуте "Нетфликсове" и "Амазонове" сервисе конкуренцију ће "Јутјубу" у будућности пружати и стриминг услуге које ће на тржишту представити "Епл" и "Дизни".