Јутјуб УКИДА СВОЈУ КРАТКУ ФОРМУ, знамо и када
Јутјуб је објавио да ће ускоро укинути приче (Сториес) на својој платформи.
Од рапидног раста популарности кинеског ТикТока, већина конкурената копирала је концепт ТикТока и на својим платформама убацила кратке видео записе. YouTube је тако на платформу имплементирао YouTube Схортс, који је ништа друго неко копирање концепта ТикТока. Али, компанија није тада укинула приче (Сториес) у корист Схортса, али то ће ускоро учинити.
YouTube приче престаће да постоје од 26. јуна 2023. године. Ова функција постепено се укида на платформи и све приче које ће бити објављене поменутог датума ове године истећи ће за седам дана.
Из компаније су објавили да YouTube уклања приче у корист YouTube Схортса и објава у Заједници (Community).
YouTube верује да су објаве у Заједници одличне за покретање дискусије међу корисницима платформе, док Схортс нуде више протока и претплатника него приче.
YouTube приче представљене су 2017. године као Реелс, да би након годину дана биле ребрендиране у Сториес.
Иначе, фокус YouTubea у последње време је повећање броја реклама, па је тако компанија у пар наврата открила неке планове. Један од њих је и експериментисање са функцијом за ограничавање блокера огласа на YouTubeu. Нова функција ће спречити кориснике да активирају блокере огласа на видео платформи. У том смислу, корисницима YouTubea са активираним блокерима огласа неће бити дозвољено да гледају садржај на платформи.
У поруци из YouTubea наводи се и то да коришћење огласа доводи заправо до тога да је YouTube бесплатан широм света, а на крају се наводи да се корисници могу да се претплате на YouTube Премиум који пружа могућност коришћења платформе без огласа.