На закључаном екрану телефона ускоро нас очекују и рекламе?
Према подацима које је објавио Гланце, корисници дневно у просеку откључају свој паметни телефон 70 пута, а девет од 10 пута прво погледају закључани екран телефона.
Корисници паметних телефона који користе Google Андроид могли би већ за два месеца, уместо омиљене фотографије или заштите екрана, гледати – рекламе. Барем у Сједињеним Америчким Државама.
Како јавља TechCrunch, индијска оглашивачка компанија, Гланце, у преговорима је са америчким телеоператерима о лансирању неколико модела паметних телефона који би на закључаним екранима приказивали огласе и промотивне поруке.
Гланцеов "динамички" закључани екран приказивао би вести, видео снимке, игре и огласе, које би корисници видели пре откључавања свог телефона. Наравно, у зависности од корисникових навика и жеља, садржај ће бити прилагођен. Огласе је могуће искључити, али корисници за то морају да уђу мало дубље у подешавања телефона.
Ако вам је идеја о огласима на закључаном екрану потпуно одбојна, довољно је рећи да у Азији, у овој услузи "ужива" око 400 милиона корисника паметних телефона.
А да би истим путем могао кренути и Apple, говори информација према којој ће нова верзија иОС-а имати могућност приказивања садржаја на закључаном екрану. Истина, из Applea, су навели како под "садржајем" мисле на вести, обавештења, календар, поруке и слично. Али, нису изричито рекли да неће бити и огласа.
Уосталом, закључани екран за оглашиваче представља неискоришћено благо. Према подацима које је објавио Гланце, корисници дневно у просеку откључају свој паметни телефон 70 пута, а девет од 10 пута прво погледају закључани екран телефона.