Netflix се "испалио": Настао је проблем са лозинкама!
У првом тромесечју ове године одзвониће дељењу лозинки за Netflix, а streaming гигант је недавно објавио како то планира да изведе. Међутим, нова правила дељења лозинки обрисали су са своје веб странице, уз тврдњу да су објављена грешком.
Нова правила се односе на редовно пријављивање на ваш Netflix налог из вашег дома. Укратко, корисници ће се морати да се пријаве на свој уређај са своје кућне Wi-Fi мреже једном сваки 31 дан. Ако корисници то не учине, њихов Netflix налог би могао да буде блокиран.
"Иако наши услови коришћења ограничавају употребуе Netflixa на домаћинство, препознајемо да је ово промена за чланове који дијеле свој налог шире. Будући да уводимо плаћено дељење, чланови у многим земљама такође ће имати опцију додатног плаћања ако желе да деле Netflix с људима с којима не живе", рекли су из Netflixa.
Након што је Netflix објавио нова правила за дељење лозинки, бројни корисници на друштвеним мрежама су негативно реаговали на промене, а многи су се питали како ће то тачно функционисати и шта би то могло да значи за њихову претплату.
Правила су уклоњена истог дана
Вест да ће Netflix блокирати уређаје "без потпуног објашњења" и питање шта би то значило за људе који путују на посао, студенте на који не живе с родитељима или оне с више домова, "корисници нису добро прихватили", пише The Streamable.
Међутим, правила су уклоњена с веб странице у среду 1. фебруара, што је довело до најновије заврзламе. Гласноговорник Netflixa потврдио је да су та правила тренутно на снази, али још не за све земље.
"Јуче, током краћег периода, чланак центра за помоћ који садржи информације које се односе само на Чиле, Костарику и Перу објављен је и у другим земљама. Од тада смо га ажурирали", истакао је за The Streamable и додао да ако и када Netflix направи значајну промену у својој услузи, неће је увести без претходног саоштавања свих детаља својим корисницима.