ОНЕ БУДУЋНОСТ: У платформама за размену порука лежи профит
Ту су паре...
Број Фејсбук корисника и даље расте, те у последњем извештају стоји да 2,26 милијарди људи користи бар једну апликацију, и то бар једном дневно, док 2,89 милијарди то чини бар једном месечно. Бројеви указују на пораст од 11% када је број дневних корисника у питању, те 9% када се ради о месечним корисницима, у односу на исти квартал 2018. године.
Проблем је у томе што, док број корисника остаје стабилан, добит трпи. Фејсбук, наравно, и даље остварује профит, али будућност пословања зависи од проналажења начина да се више заради на новим корисницима, што се тренутно не догађа, а упркос томе што Фејсбук користи више људи него икада пре. Тако је профит у четвртом кварталу скочио за само 7%, што је прилично лоше у односу на скок од 61% који се догодио у истом периоду 2018. године.
ПОМЕРАЈУ ГРАНИЦЕ: Постоји сумња да следећи Ајфон може бити од закривљеног стакла
НЕШТО СМЕРАЈУ: Творци игре Alyx имају нешто да саопште
СТАРИ ЗНАНЦИ: Познати бренд се враћа на сцену, али мења делатност
Компанија је тек у последњих неколико месеци број корисника почела да мери према свим апликацијама, а због тога што највећи број нових корисника углавном не бира главну Фејсбук платформу или мобилну апликацију. Новајлије се уместо тога радије логују на Фејсбук Messenger, Инстаграм или ВатсАп, па је главна платформа остала у позадини, а посебно када су млађи корисници у питању. Тако би компанија у будућности могла да се окрене апликацијама за комуникацију, те да потпуно запостави традиционални формат социјалне платформе.