Ова 3 наслова за МЕЈЛ су врло ЛОША ИДЕЈА: Под хитно престаните да их користите!
Остављате веома лош утисак.
Наслов (субјецт) мејла је први утисак који неко добије о вама и вашем мејлу, те је стога сасвим логично да би требало да се потрудите да буде добар.
Једна од главних ствари јесте да наслов не треба да буде дугачак, а некад треба да садржи само неколико речи. Ипак, није тако једноставно као што изгледа. SajtInc.com daje примере наслова мејлова које никако не треба користити:
1."ХИТНО!!! МОЛИМ ВАС ПРОЧИТАЈТЕ!!!" Велика слова, па узвичници, то није добро. Овакви наслови подсећају на спам-мејлове, или на то да сте веома очајни када овако пишете. Ако је ваша порука веома важна, онда је тако и означите. Тако ћете примаоцу ставити до знања да је од велике важности да је прочита, и то без великих слова. Будите одређени. Напишите шта вам је тачно потребно, као и до када вам је то потребно.
УДАР НА WHATSAPP: Компанија извела једну од највећих ПРЕВАРА ПОТРОШАЧА у историји?
2. (но субјецт) Увек је боље имати било какав наслов мејла, него немати га уопште. Да ли бисте прочитали књигу без наслова на корицама? Да ли бисте започели презентацију без уводног слајда? Вероватно не. Баш због тога, апсолутно вам је потребан наслов мејла који ће омогућити примаоцу да, док прегледа свој препуни инбокс, одмах стекне утисак шта вам је потребно.
ЛУДИЛО ОД АПЛИКАЦИЈЕ, коначно ћемо моћи да правимо САВРШЕНЕ ФОТОГРАФИЈЕ И ПО МРАКУ
3. "Ре:" Овакав наслов мејла можете често да видите, и то чак од стране продаваца или ПР-ова који би хтели да привуку вашу пажњу. На тај начин они би хтели да преваре читаоца да помисли да му неко одговара на мејл. Уместо тога, боље је да прескочите "Ре:" и користите оригинални наслов. Мејл треба да буде једноставан и практичан.