ОВО НИСМО ОЧЕКИВАЛИ: Фејсбук разматра једну ФАНТАСТИЧНУ ВЕРЗИЈУ
Браво!
Facebook је почео да истражује да ли би верзија популарног сервиса без реклама привукла више корисника на друштвену мрежу. Ово је нешто што је Facebook разматрао и раније, а у јеку недавног скандала са цурењем подастака корисника, ово је још једном постала идеја која се разматра у компанији.
Инсајдери, блиски тематици, сугеришу да би креирање опције претплате без реклама спречило многе кориснике да угасе свој налог и избришу апликацију.
ЖЕСТОКЕ ОПТУЖБЕ! Ајфон је ПЛАГИЈАТ!? Погледајте о чему се ради
Проблем са опцијом сервиса без реклама би био покривање 42 милијарде долара зараде, колико је Facebook пријавио прошле године. Ово је највећим делом остварено продајом реклама, базираних на корисничким подацима. Facebook званичници су недавно потврдили да Facebook до највећег броја људи допире преко модела подржаног рекламама. ЦЕО Марк Закерберг и ЦОО Шерил Сандберг су истакли да ће Facebook наставити да продаје политичке огласе и рекламе као део начина подршке "слободе изражавања".
Иако још увек ништа није одлучено, истиче се да је разговарано на тему Facebook сервиса базираног на претплати, мада је Закерберг истакао да ако плаћена верзија друштвене мреже заживи, увек ће постојати верзија Facebooka која је бесплатна.