Помоћу ових 7 савета привућићете хиљаде пратилаца на друштвеним мрежама!
Ово вреди знати.
Питер Асито, дугогодишњи извршни директор интернет-банке "Тангерине" и аутор издања "Weology: How Everybody Wins When We Цомес Бефоре Ме" дао је неколико савета врло корисних за оне који желе да привуку што већи број пратилаца на друштвеним мрежама, и ми их преносимо у целости.
За свакога ко жели озбиљно да користи друштвене медије за изградњу бренда и комуникацију с потрошачима, пратиоци су веома важан фактор. Што је већи број људи који прати ваше профиле, то су веће шансе да ће неко од њих поделити ваше садржаје, а самим тим вам се могу отворити врата за нове могућности и додатну промоцију. Асито има више од 20.000 пратилаца на Твитеру, а ово су његове тактике које сви могу да користе како би привукли хиљаде пратилаца на друштвеним медијима.
УВОДЕ НОВИНУ НА ИНТЕРНЕТУ: Док не прочитате чланак до краја, нема КОМЕНТАРИСАЊА!
Морате да имате тачку гледишта. Ако се налазите на некој водећој позицији, људи желе да уче из сваког вашег увида. Али имајте на уму да на друштвеним медијима не би требало да комуницирате искључиво о вама, тј. о вашем бренду. На друштвеним медијима људи желе да виде, науче или сазнају нешто ново... Зато би сваки ваш садржај требало да понуди користан и занимљив материјал. Ако сте спремни да учите, будите спремни и да делите.
Делите садржаје других људи. Када то радите, побрините се да их обавезно наведете као ауторе садржаја, где год је то могуће. Уважавање писца или аутора неког садржаја (било да је у питању слика, текст, видео-снимак...) једноставан је начин да изградите социјалне односе с тим људима. Препорука не значи да треба да делите само садржаје људи с којима имате исте ставове. Можете да поделите и садржаје људи с чијим погледима на свет нисте сагласни, али и тада такође обавезно означите аутора. Дељење садржаја је одличан начин да отворите дискусију у коју могу да се укључе сви они које та тема занима.
Учествујте у разговорима с аутентичним ставом. Немојте само да говорите људима у фразама и маркетиншким порукама. Клијенти би вероватно били одушевљени када би им се, примера ради, у видео-снимку обратио извршни директор компаније и помогао им да реше неки конкретан проблем. Готово нико не жели да слуша корпоративне говоре – поента друштвених медија је у директном приступу, с брзим и конкретним информацијама. Треба да имате повремене стандардне ПР објаве, али се потрудите да у комуникацији на друштвеним медијима користите што директнији стил обраћања и да, кад год је то могуће, ваше обраћање звучи као да га изговара нека жива особа, а не машина.
Најновија превара на Фејсбуку - ако видите ово, нипошто немојте КЛИКНУТИ!
Слушајте. Људи говоре о вама чак и када вас не означе (тагују) на Фејсбуку или вас не спомињу директно на Твитеру. Одвојите мало времена које ћете да посветите испитивању могућности претраживања и праћења разговора о вашем бренду. Слушањем понекад можете да постижете много боље резултате него када се некоме обраћате. Можда ћете тако открити и решити проблем за који нисте ни знали да постоји у вашем пословању. А ако корисници причају неповољно о вама или вашем пословању, имате прилику да их убедите да се предомисле, тако што ћете им показати да бринете о њима, њиховом мишљењу и потребама.
Учите од оних око вас. Миленијци, на пример, могу да буду веома добри у праћењу најновијих трендова на друштвеним медијима. Новитети на овим платформама брзо се смењују, тако да би требало увек да знате како промене утичу на врсту комуникације да бисте и ви и ваш бренд могли да утичете на те промене или побољшате могућности које ове платформе нуде. Не морате да се трудите да по сваку цену реагујете на сваку промену, али будите информисани.
Користите софтвер који ће вам помоћи да организујете, претражујете и распоредите садржај. Асито препоручује "ХоотСуите", јер као извршни директор нема времена да увек буде на друштвеним медијима. То је софтвер који му помаже да организује своје мисли и управља садржајем који је за њега интересантан. Али за ПР и Community менаџере, друштвени медији су већи део свакодневног посла. Зато би требало да посветите мало времена истраживању ових алата и одлучите се за онај који је најпогоднији за ваше потребе.
Забавите се. Друштвене мреже су медиј за повезивање с људима које можда никада не бисте упознали, тако да је важно да напустите своју зону комфора и посматрате о чему све људи разговарају. На тај начин не само да ћете стећи бољи увид у укус своје публике, већ можете да научите и неке нове ствари. Ако желите да научите како да водите комуникацију с циљним групама и оглашавање на друштвеним мрежама и да у потпуности савладате све могућности које те мреже нуде, више о томе можете сазнати на овој обуци.