Снепчет и Фејсбук се слажу да будућност друштвених медија изгледа као ТикТок
Сториес су демоде, ТикТок је ин.
Snapchat је измислио формат “Сториес” за дељење слика и видео записа који нестају. Сада компанија указује, заједно са Facebook-om, да будућност друштвених медија више личи на ТикТок.
Обраћајући се инвеститорима током кварталног извештаја о заради, извршни директор компаније Снап, Еван Шпигел рекао је да се корисници мање времена проводе гледајући “Сториес” у апликацији, иако се компанија надала да ће ангажман корисника скочити како због пандемије људи проводе више времена код куће.
Уместо тога, корисници Snapchat-a се значајно више окрећу Spotlight-u, Snapchat-ovom ТикТок ривалу, за гледање виралних клипова које постављају насумични креатори.
“Ово је наставак тренда који смо приметили током пандемије. Иако се надамо да ће се наша заједница временом вратити на “Сториес”, фокусирани смо на иновације у нашој понуди садржаја како бисмо боље служили нашој заједници данас”, рекао је Шпигел инвеститорима.
Иако Снап још није детаљно објаснио како ће тачно изгледати промене одељка са садржајем, лако је претпоставити да ће више личити на ТикТок.
Марк Закерберг, шеф компаније Мета, такође је идентификовао ТикТок као претњу, пише The Верге.
“Људи имају много избора како да проводе своје време, а апликације као што је ТикТок расту веома брзо”, рекао је он током Мета-иног разговора са инвеститорима.
За разлику од Снап-а, који још увек повећава своју корисничку базу и показује раст прихода бољи од очекиваног, Мета је разочарала инвеститоре својим извештајем о заради ове недеље, збрисавши више од 200 милијарди долара своје тржишне вредности у једном дану.
Приметно је да Снап и Мета виде ТикТок као конкуренцију. Привлачни нови формати, било да су у питању "Сториес" или ТикТок видео фид, имају потенцијал да брзо скрену пажњу корисника. Снап је измислио формат који је сада свуда присутан, али сада и Снап и Мета каскају иза ТикТок-а.