Стигао је Нетфликс са РЕКЛАМАМА! Ево шта треба све да знате!
Оно што се некада сматрало незамисливим сада је стварност: Netflix са рекламама је ту
Стриминг гигант Netflix је представио "Басиц with Адс", свој дугоочекивани план претплате који подржава рекламе. Нови ниво коштаће 6,99 долара месечно у САД и биће доступан од 3. новембра у САД, Канади, Аустралији, Бразилу, Француској, Италији, Немачкој, Јапану, Кореји, Мексику, Шпанији и Великој Британији.
Компанија је рекла да ово "неће утицати на тренутне планове и чланове" и да "Басиц vith Адс допуњује наше постојеће Басиц, Стандард и Премиум планове без реклама".
Нова опција ће садржати већину онога што је доступно уз Netflix-ov тренутни основни план од 9,99 долара месечно, али ће укључивати у просеку четири до пет минута реклама по сату.
Те рекламе ће трајати 15 или 30 секунди и приказиваће се пре и током ТВ серија и филмова.
Netflix је напоменуо да ће понудити широке могућности циљања по земљи и жанру како би помогао "оглашивачима да дођу до праве публике — и осигурали да су наши огласи релевантнији за потрошаче".
"Оглашивачи ће такође моћи да спрече да се њихови огласи појављују у програмима који би могли бити у супротности са њиховим брендом (нпр. секс, голотиња или експлицитно насиље)", рекао је Netflix.
Претплатнички план са рекламама је значајан тренутак у 25-годишњој историји Netflixa.
Netflix је тешко почео 2022. годину. У првом кварталу, гигант за стримовање је пријавио губитак од 200.000 претплатника, што је био први пут да је изгубио претплатнике у више од 10 година.
Ово је само први корак од многих у покушају да повећају зараду и задрже кориснике.