СВЕ ВИШЕ ЉУДИ: Јутјуб Премијум и Мусиц има преко 20 милиона пратилаца
Све је бројнија публика...
ЦЕО Алпхабет-а, Сундар Pichai, објавио је да су Јутјуб Премјиум и Мусиц сервиси на крају четвртог квартала 2019. године имали више од 20 милиона претплатника. Када су музички сервиси у питању, то је знатно мање од Spotify-ja (113 милиона претплатника), Епл Мусиц-а (60 милиона претплатника) и Амазон Мусиц сервиса (55 милиона претплатника), али дефинитивно сврстава Јутјуб у ред највећих музичких streaming сервиса.
Можда је чудно зашто Алпхабет у претплатнике за музички сервис урачунава и YouTube Премиум претплатнике, али ствари постају јасније када се зна чињеница да они подразумевано добијају неограничен приступ Мусиц сервису.
НИЈЕ ДА НИЈЕ ВАЖНО: Српска WIKIPEDIJA друга у свету
СТИЖЕ БЕЗ ДЕВОЈАКА: Ескобар представио нови савитљиви телефон
НЕВЕРОВАТНО: Један пилот, а вози ДВА авиона (ВИДЕО)
И YouTube Ливе се котира релативно добро. Он је на крају прошле године достигао бројку од 2 милиона претплатника. Испред њега су Хулу, са својим Ливе ТВ сервисом (2.7 милиона претплатника) и Слинг ТВ (2.69 милиона претплатника. Ипак, за компанију која је релативно касно ушла на ово тржиште, морамо да кажемо да је остварила одличан успех.
Сундар Pichai није елаборирао како су постигнути ови резултати, али можемо да нагађамо о чему се ради. Сви поменути сервиси били су нашироко рекламирани. Покушај приступа Google Play сервису води прво на Google Мусиц, а компанија се није либила да „одреши кесу“ и да нашироко рекламира своје сервисе током читаве прошле године.