Тиндер: Драстично промењене навике у дејтингу
Пандемија све променила...
Иако је Корона вирус ослабио толико да се у већем делу света укидају мере ванредног стања, и живот полако враћа у нормалу, неке последице ће ипак остати. О томе нам говори и Тиндер, апликација за online упознавање, и извршни директор ове компаније Елие Сеидман.
Променио се начин коришћења апликације
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/344206/profimedia-0416829984.jpg?itok=BpG0a4xr)
Елон Маск изјавио да је имао неке "веома глупе твитове"
Доласком епидемије Корона вируса, дефинитивно се променио начин коришћења многих апликација и софтвера. Неки су преко ноћи постали планетарно популарни, као на пример Зоом и Microsoft Теамс, а неке су попут Тиндера доживеле потпуно нов доживљај коришћења. С једне стране, број корисника је у порасту, а овоме иде у прилог да је на дан 29. марта укупно извршено око 3 милијарде тзв. swipe-ova, што је највећи број у једном дану од када ова апликација постоји. Само у Великој Британији, дневна комуникација између корисника порасла је за око 12% између средине фебруара и краја марта.
Подаци јасно показују да је апликација све популарнија, међутим оно што забрињава јесте све већа незапосленост и мањак новца који циркулише. Иако је Тиндер преузет више од 340 милиона пута од његовог лансирања 2012. године, приходи им долазе од свега 6 милиона корисника који користе премиум услуге. Ту се примећује пад, и то је оно што забрињава.
Остаје да се прати да ли ће онлајн упознавање и у будућности имати пораст, с обзиром да нас чека нова ера у нашим животима, и да ће се све више људи ослањати на online комуникацију уместо на живи сусрет. С тим у вези, Тиндер планира да у јуну пусти нову опцију видео chata у својој апликацији.