УДАРАЦ ИЗ ФЕЈСБУКА ЋЕ ОТЕРАТИ КОРИСНИКЕ: Од сада ћете ово морати да радите на Фејсу
Смор!
Фејсбук је истакао да ће наставити од корисника да захтева да прихватају циљане рекламе и огласе као услов коришћења сервиса које нуди компанија.
Ово је став који може помоћи у одржавању пословног модела компаније нетакнутим у великој мери и поред новог закона о заштити приватности који Европска Унија ускоро уводи, јавља Ројтерс.
Закон ЕУ, који ступа на снагу следећег месеца, обећава највеће промене приватности, још од почетка интернета. Компаније ће се суочавати са новчаним казнама уколико буду прикупљале или користиле личне информације корисника без њихове дозволе.
Фејсбуком заменик директора за приватност Роб Шерман изјавио је да ће друштвена мрежа ове недеље почети да тражи дозволу од Европљана, за различите начине на које Фејсбук користи њихове податке, али је истакао да избегавање циљаног рекламирања у потпуности неће бити могуће.
Фејсбук корисници ће моћи да ограниче врсту података коју оглашивачи користе за циљане рекламе, али према његовим речима "сви огласи на Фејсбуку су у одређеној мери циљани, а то важи и за offline оглашавање".
Ова компанија ће користити технику која има назив "екрани дозволе" (permission сцреенс) - странице испуњене текстом који захтевају притисак дугмета како би се наставило даље - а служе за обавештења и добијање одобрења.
Екрани ће се појавити на Фејсбук страници и смартфон апликацији у Еуропи од ове недеље и глобално ће бити доступни у наредним месецима, истакао је Шерман.