ВИ ТУГУЈЕТЕ, ОНИ СЕ УБИШЕ ОД ПАРА! Фејсбук најбоље зарађује кад раскинете везу - ево како!
Док ви кукате и плачете, они зарађују.
Фејсбук, захваљујући статусима, врло добро зна када су окончане љубавне везе његових корисника, и ту чињеницу ће и врло добро уновчити. Користећи алгоритме који прате ваше понашање на највећој друштвеној мрежи на свету, Фејсбук ће усмерити одабране клијенте управо ка вашем профилу како би достигли највећу маркетиншку зараду.
То наравно није тајна, али не дешава се сваки дан да сам Фејсбук објави информације које указују на маркетиншки значајан период након раскида. Према последњим откривеним подацима на сестринској страници "Фацебоок IQ", особе које су окончале љубавну везу углавном не трче да промене свој статус у "сингле". Такође, након објављивања статуса по правилу следи агресивно посећивање Фејсбука.
Истраживачи Facebook IQ-a тврде да корисници, њих три четвртине, зависе о друштвеној интеракцији са пријатељима и породицом како би надокнадили време које су донедавно трошили са својом половином. Дакле, коришћење Фејсбука значајно расте (и до четири пута више) у данима након прекида везе. Оно што је преломно јесте да Фејсбук охрабрује своје клијенте да рекламама бомбардују управо оне кориснике који су остављени или који су оставили донедавно најважнију особу у животу.
Facebook IQ саветује клијенте да корисницима након раскида приступају на мобилним уређајима јер ће у том периоду бити најмобилнији. Такође, препоручује се нуђење нових искустава јер особе које су изашле из љубавне везе желе да искусе оно што су пропустили или што до сада нису могли или смели.
Погледајте ОВДЕ који ајфони се повлаче из продаје због лоше батерије - можда је ваш међу њима.