ЗООМ УВЕО ПРАВИЛА КОЈА ИДУ У ИНТЕРЕС КОРИСНИКА: Због овога ћете бити много безбеднији
Зоом је започео тестирање приказа реклама корисницима који његове услуге користе бесплатно.
Рекламе се приказују у прегледачу по завршетку разговора, а видљиве су само након разговора чији су домаћини други Басиц корисници.
Компанија је променила и своја правила о приватности, тако да неће користити садржај са састанака, webinara и chatova за "маркетинг, промоције и оглашавање треће стране",
Партнери компаније за оглашавање би могли користити “колачиће” за праћење активности корисника на Зоомовој web страници, али се они могу блокирати путем Зоомовог алата за управљање “колачићима”.
Зоом очекује да ће му програм рекламирања "омогућити да подржава инвестиције и настави да пружа бесплатан приступ Басиц корисницима на својој платформи".
Басиц корисници могу учествовати у неограниченом броју састанака, али су лимитирани на 30 минута позива један на један те на 40 минута групних састанака. Такође, немају никакав cloud сервис за чување снимљених састанака, нити приступ опцијама као што су транскрипти.