И трећа и четврта сезона "Убица" остају на ТОП каналу!
Унитед Медиа у сарадњи са Дирецт Медиом улаже 10 милиона евра у нове пројекте са Данделион продуцтионс.
Након изузетно успешне сарадње на продукцији Убица мог оца 2 и великог успеха прве и друге епизоде друге сезоне серије, премијерно приказане на новом Топ каналу у оквиру платформи Унитед Групе (SBB, Тотал ТВ, Telemach), Унитед Медиа је, у сарадњи са Дирецт Медиом, постигла договор са америчком компанијом Данделион продуцтионс о вишегодишњој сарадњи.
НОВИ СПИЛБЕРГ: Филм о великој лажи о рату у Вијетнаму и новинарима који су је разоткрили (ВИДЕО)
Поменута сарадња са Данделион продуцтионс, под руководством Предрага Гаге Антонијевића, подразумева улагање од чак 10 милиона евра! На реализацију одмах долазе 3. и 4. сезона Убица мог оца и серија Заспанка за војнике. У оквиру овог буџета, за потребе ТОП канала, такође ће ексклузивно бити произведени и други серијски програми и формати.
Прва и друга епизода УМО биле су најгледанији програм код гледалаца СББ платформе. Гледаност је у просеку била чак преко 20% “схаре-а”, далеко изнад националних канала у периоду од 20:00 до 21:00, према подацима ТВбеат-а мерених на целој бази корисника. ТВбеат (tvbeat.com) је најмодернији систем мерења гледаности који се користи на европским кабловским, ИПТВ и другим дигиталним платформама за гледање ТВ-а.