"ПОЈАВИО СЕ ПРОБЛЕМ" Партизан се огласио после пораза од Барселоне
Утврђене су грешке.
KK Партизан издао је саопштење после меча трећег кола Евролиге против Барселоне.
![](https://www.sd.rs/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2023/10/18/380390847_733019025362711_8142150164111085548_n.jpg?itok=phLBZtH8)
ИЗНЕНАЂЕЊЕ: Најбољи играч Црне Горе у авиону са кошаркашима Партизана (ФОТО)
![](https://www.sd.rs/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2023/10/18/20231002dsponitka1.jpg?itok=CuwPR_oX)
ТО ЈЕ ЈЕДИНА ИСТИНА О ПОНИТКИ: Ево зашто Пољак није играо против Барселоне, Обрадовић све објаснио
![](https://www.sd.rs/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2023/10/18/20231002dsavramovic4.jpg?itok=4Sh5rg8-)
АВРАМОВИЋ НАОШТРЕН ПРЕД МЕЧ У ПИРЕЈУ: Сада ћемо и ми да тучемо
Црно-бели су поражени у Штарк арени од тима из Шпаније (92:83), а након овог дуела појавио се проблем у вези "дуплих" сезонских улазница.
Оглашавање Партизана преносимо у целости.
- Након што су на синоћној утакмици уочене нове системске грешке у издавању сезонских и дневних карата, KK Партизан Mozzart Бет је хитно сазвао састанак са тикетинг провајдерима Efinity и Фанцее.
- Пресеком стања, утврђене су грешке изазване низом објективних околности, али и људским фактором приликом мануелног формирања нове базе, што је било изнуђено решење услед изостанка предаје старих података од стране старог тикетинг партнера.
- У жељи да унапреди пословање у области тикетинга, ослушкујући притужбе на стари систем, односно жеље и потребе навијача, Клуб је овог лета ангажовао два реномирана тикетинг провајдера. Ипак, услед описаних околности, систем је у почетку рада показао одређене мањкавости које по хитном захтеву клуба морају бити отклоњене до наредне утакмице на домаћем терену.
- Први корак у решавању проблема јесте да сви навијачи који су пријавили проблем са дуплим сезонским или дневним картама морају бити контактирани од стране тикетинг провајдера до четвртка у 20 часова.
- Уколико навијачи свој проблем са улазницама до сада нису пријавили, то могу учинити одмах путем бројева телефона 061 318 0361 и 061 318 0360 данас до 20 часова и сутра од 09 до 20 часова. Пре позива, молимо све навијаче да припреме личне податке и податке о улазницама са којима имају проблем.
- KK Партизан Mozzart Бет апелује на стрпљење навијача и извињава се свима на непријатности у име Клуба и две партнерске куће које за потребе клуба обављају продају улазница.
- Са друге стране, KK Партизан Mozzart Бет од тикетинг партнера захтева хитно решење насталог проблема.
- Клуб изражава уверење да ће сви недостатци бити отклоњени до наредне утакмице коју црно-бели играју на домаћем терену - стоји у саопштењу.
Најновије вести о KK Партизан можете наћи ОВДЕ.