БОРКОВИЋ ПРЕД НОВИМ ИЗАЗОВОМ: На стази са Валентином Росијем
Српски аутомобилиста у новом такмичењу.
Најбољи српски аутомобилиста Душан Борковић, нову сезону почиње као први са наших простора, који наступа у најпознатијем светском аутомобилском шампионату "ГТ World Challenge Еуропе Ендуранце Цуп". Борковић ће возити Мерцедес - АМГ ГТ3 Ево за шпански тим Мадпанда Моторспорт, који има дугогодишње искуство и успехе у овом шампионату. Сезона почиње 7-8. марта званичним тестовима на стази Пол Рикард у Француској. Прва трка је заказана од 1. до 3. априла у Имоли, а сезона завршава 2. октобра у Барселони, на домаћој стази Душановог тима. Српског аса током године очекује укупно пет трка и два званична теста. Поред Мерцедеса, на овом престижном аутомобилском такмичењу учествују и најпознатији произвођачи аутомобила: Ферари, Порше, Ламборгини, Мекларен, Ауди, Астон Мартин, BMW и Бентли.
ФЈУРИ ПРОВОЦИРА: Победићу вајта са једном ногом и везаном руком
СРБИЈА ИГРА ПРОТИВ СЛОВАЧКЕ: Савић саопштио списак играча
КРАЈ ВЕЛИКЕ КАРИЈЕРЕ: Српска краљица спортова остала без ведете
- Одлука да пређем са туринг трка на ГТ ендуранце није дошла лако. За мене и мој НИС Петрол Рацинг тим ово је једно потпуно ново искуство и велики изазов. Свакако ћемо дати све од себе да надмашимо очекивања и будемо вредан део Мадпанда Моторспорт тима који се показао као веома добар у овој категорији - рекао је Борковић који ће стазу делити и са легендом Мото ГП шампионата Валентином Росијем. - Шта бих још у каријери могао да пожелим, осим да делим стазу са Росијем. Делио сам је успешно са Лоебом и то је било остварење једног сна. Сада сам желео промену и направио сам је у најбољем смеру. Изабрао сам такмичење за које су ми потребне потпуно нове весатине и желим да сам себи подижлжем границе. Овде су физичка спремност и издржљивост на првом месту, пре свега због дужине трајања самих трка, али и снаге аутомобила, која премашује све што сам до сада возио.
Возача НИС Петрол рацинг тима до прве трке очекују и два теста, 7. и 8. марта на стази Пол Рикард и недељу дана касније у Барселони, а у јуну још један званичан тест на стази Спа Франкоршамп, као и много тимских тестова.
- На много тога ћу морати да се навикнем и доста тога да коригујем у својој досадашњој вожњи, тако да се у својој 29. сезони професионалног тркања окрећем сасвим новом изазову. Овде се на стартном гриду налази између 40 и 60 најбољих аутомобила на свету и мораћу своју потребу за улажењем у дуеле да сведем на минимум. Сваку трку возим са још два возача са којима делим аутомобил и тимски правимо тактику. За свакога ће морати да се адаптира седиште које ће се радити по мени због висине, а улазак у бокс за промену возача, сипање горива и мењање гума траје само 40 секунди - открио је Борковић. - Трка на Спа Франкоршамп траје 24 сата и пређе се око 4.500 км, а за то време један аутомобил само за трку потроши преко 100 гума. Када додамо и тестове, који су пред овакву трку најважнији, број искоришћених гума буде и 10 пута већи. Сигуран сам да ће ово бити једно драгоцено искуство, као и сјајна прилика за промоцију Србије и свих мојих спонзора.
БОНУС ГАЛЕРИЈА
Погледајте како изгледа Сања Вукашиновић, стрелкиња Србије