ПОТПУНО ЛУДИЛО: Болид Формуле 1, мотор или борилачки авион? Ево ко је најбржи (ВИДЕО)
Да ли сте се некад питали које возило је најбрже на свету? Уколико јесте, Ред Бул Моторспорт је ту да одговори на ово, али и на сва остала необична питања која вам могу пасти на памет.
Свеједно да ли је у питању ултимативна трка најснажнијих моторних возила, бициклистички стантови 600 метара изнад земље или луда вожња мотоцикла по снегу, Ред Бул је поставио питање, а затим дао и одговор.
Болид Формуле 1, Кавасаки Нинџа Х2Р, борилачки Ф16 авион, путни приватни авион, Тесла, супер аутомобили, МотоГП мотор, рели аутомобили и Форд супер комби учествовали су у најинтензивнијој трци икада. Победник је однео значајну титулу за изабрано возило и решио питање које је мучило неодређени број људи, али очигледно довољно велики чим је до оваквог догађаја дошло.
Одржане су две трке. У првој је од спортских возила био укључен само болид Формуле 1. У другој су учествовала искључиво возила намењена тркању.
На стази од 500 метара на истанбулском аеродрому поређали су се Х2Р, РБ8 болид са В8 мотором, приватни и борилачки авион, Тесла Модел С С П100ДЛ, Астон Мартин Вантаге и Лотус Евора ГТ 410.
С друге стране, исти болид стао је на црту следећим професионалним тркачким возилима: КТМ МотоГП мотор, Рели-крос аутомобил са 600КС, шампионски Рели аутомобил са 550КС и Форд СуперВан 4.2 са чак 2040КС.
Ко је победио?
У обе трке, двоточкаш је био апсолутно неуништив, чак и када је у питању онај који се не користи професионално.
Кенан Софоглу довео је Нинџу Х2Р, најмоћнију мото звер, до циља за 9,443 секунде. Тек неку стотинку за њим је каснио РБ8, а после њих стигао је Ф16.
У једанаестој секунди стиглу су Тесла и Астон Мартин, а у дванаестој приватни авион и Лотус.
Како је ова трка изгледала можете погледати у следећем видеу.
На другој трци, доминирао је КТМ, којег је возила шпанска МотоГП легенда, Дани Педроса, а за њим су линију прешли Лијам Лосон у РБ8 и Фордов комби, затим Рели-крос, па Рели аутомобил.
Ову трку можете погледати у следећем видеу.
Након ових трка, дебата обожаваоца Формула 1 и МотоГП шампионата дошла је крају. Макар што се правца тиче, мотор је бржи. Међутим, крајни резултат можда не би био исти, да су у стазу биле укључене и кривине...