ЦарГо Батлер сервис у новом руху: Представљамо нови дизајн и нове функционалности
За пола године пословања ЦарГо Батлера, корисницима на располагању унапређен сервис
ЦарГо Батлер представио је данас нови дизајн и унапређене функционалности које корисицнима омогућавају повећану видљивост ресторана и лакшу навигацију кроз различите кухиње.
Овај нови модеран сервис део је Цар:Го супер апликације, а од сада у новом руху је лакоћа коришћења апликације подигнута на максимум уз претрагу ресторана по имену и по типу.
Према речима Страхиње Девића, генералног техничког директора компаније ЦарГо Technologies, ЦарГо Батлер издвајају најмодернији дизајн, интуитивна навигација, али и велика понуда ексклузивних ресторана.
- Поделили смо ресторане по кухињама - од домаће, мексичке, азијске и других. Додатно смо увели и опцију ’nearby’ која омогућава претраживање ресторана у близини, што је посебно важно за оне који би сами покупили своју поруџбину. Ускоро ће бити могућа претрага и по артиклима, али биће и других иновација, јер је ово само почетак развоја најјачег домаћег бренда у сектору доставе - рекао је водећи ум овог тима домаћих инжењера.
Генерални директор ЦарГо Батлера Никола Аћимовић истиче да ЦарГо Батлер издвајају потпуно нови ресторани, различити укуси, али и невероватни попусти до чак 50 одсто на храну и доставу.
- Прво решење апликације направљено је у периоду ванредног стања са једним циљем да што пре омогућимо људима да без изласка из куће обезбеде оброке за себе и своје породице. Након пола године пословања, са једноставнијом, савременијом и лепшом апликацијом желимо да се додатно захвалимо свим корисницима на указаном поверењу. Заједно смо прошли кроз најгоре и зато је сада време за најбоље - истакао је Аћимовић.
Поред тога, директор Батлера наглашава да су проширили радно време због својих корисника и да је сада радно време Батлер сервиса од 9 ујутру до 23.30 часова сваког дана у недељи.
Процес плаћања, поручивања хране и доставе потпуно је транспарентан. Корисник од самог почетка своје поруџбине јасно види у ком је процесу припрема хране, за колико ће бити достављена, а кориснички сервис одговара на поруке у рекордном року.