ВОЗАЧИ У ГРАДСКОМ ПРЕВОЗУ ИМАЈУ ПАНИК ТАСТЕРЕ: Ево чему служе и када се користе - сва возила имају и КАМЕРЕ
Сва возила, било да су ГСП или приватни превозници, имају на дисплеју паник тастере које могу притиснути у случају да се деси неки инцидент.
Језиви инцидент догодио се, како се већ писало, у уторак у београдском насељу Војводе Влаховића, када је у минибусу 26Л пијани мушкарац извадио нож и прво почео да реже своје прсте, а онда нож претећи уперио ка једанаестогодишњем дечаку који је седео прекопута њега.
ИЗДАТО УПОЗОРЕЊЕ ЗА КРЕТАЊЕ ОКО БУБАЊ ПОТОКА: Уништавају су неексплодирани експлозиви након хаварије у Лештанима
СТРАВИЧНА НЕСРЕЋА КОД ХРАМА СВЕТОГ САВЕ: Саобраћај блокиран, две особе повређене (ФОТО)
У СУБОТУ БЛОКАДЕ И ГУЖВЕ! Најављени протести у већим градовима у Србији - у Београду застоји на аутопуту, мостовима и кружним токовима
Вељко Ковачвић, директор саобраћаја у фирми "Банбус", чији минибусеви саобраћају на линији 26Л, каже да возачи пријављују све инциденте који се догоде током вожње, али да у овом случају то није урађено. Не искључује могућност да, ако је дете ћутало, возач није приметио шта се дешава.
- Да је дошло до било какве гужве или повика, он би реаговао. Сва возила, било да су ГСП или приватни превозници, имају на дисплеју паник тастере које могу притиснути у случају да се деси неки инцидент. На тај начин аутоматски обавештавају полицију, која преко ГПС зна где се возило налази и одмах реагује - каже Ковачевић и додаје да су ови тастери уведени у градски превоз пре четири-пет година након учесталих напада на возаче.
- Замислите каква катастрофа може да се деси, ако неко, не дај боже, удари возача док вози - каже он, додајући да у превозу може доћи до разних инцидената и да су уведени и због безбедности возача и путника.
Ту сврху, истиче, имају и камере које су такође постављене у сваком возилу који превози путнике.