ЈКП „Градске пијаце“ део међународне кампање „Лове your лоцал маркет 2018“
Кампања се одржава од 17. до 31. маја
ЈКП „Градске пијаце“ као чланица Светског удружења велетржница (World Унион оф Wholesale Маркетс, WUWM) учествује у међународној кампањи „Лове your лоцал маркет 2018“ (LYLM2018) која се ове године обележава под слоганом „Цлосе то your хеарт“, у периоду од 17. до 31. маја 2018. године.
Тим поводом, Иван Сочо, директор ЈКП „Градске пијаце“, заједно са представницима пијаца из још 17 земаља, потписао је Меморандум о разумевању за покретање овогодишње #LYLM2018 кампање, и уврстио београдске пијаце међу 4.000 пијаца широм Света које су део овог значајног покрета. Овај покрет залаже се за очување традиције и културе, неговања односа поверења између произвођача и купаца, за значај здраве и безбедне хране која се продаје на тржишту, као и за промовисање пијаца као важног туристичког симбола сваког града.
У оквиру овогодишње кампање, у Београду, 25. маја, на месту где се налазила прва пијаца у граду, у народу познатија као Велика пијаца, а данас Студенски трг, биће органозован популарни музичко-гастрономски фестивал „Београдски Ноћни Маркет“. Ова атрактивна манифестација препознатљива по доброј музици, атмосфери, дружењу и могућности да посетиоци купе различите производе дугогодишњих пољопривредних произвођача „шампиона пијаца“, дизајнера, уметника, биће још једна прилика за добру забаву и провод.