УРУЧЕНА ПРЕСТИЖНА МАРК AWARDS ПРИЗНАЊА!
За признања ове године било је номиновано чак 49 стручњака, а стручни жири донео је одлуку да награди њих 11, који су у 2020. оставили траг на тржишту Србије.
Добитницима престижних Марк Awards признања уручене су награде на свечаној церемонији, у организацији Маркетинг мреже. Признања су уручена стручњацима из компанија у Србији за личне пословне и професионалне успехе.
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/400931/beograd-na-vodi_foto_srbijadanas_32.jpg?itok=S0YYS4fr)
ДЕТАЉАН СПИСАК: ЈКП "Јавно осветљење" изводи радове на више локација
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2021/11/08/pjimage_0.jpg?itok=rRtHOvIr)
ГРАДИЛИШТЕ НА ВРАЧАРУ ЗАТВОРЕНО! Откривен могући разлог урушавања зграде, огласио се инвеститор (ФОТО/ВИДЕО)
За признања ове године било је номиновано чак 49 стручњака, а стручни жири донео је одлуку да награди њих 11, који су у 2020. оставили траг на тржишту Србије.
У категорији Chief Маркетинг оф the Year награда је припала Наташи Павловић, Chief Маркетинг Officer у компанији Mercator-S, док је у Сања Бушић, Маркетинг Леад South Централ Еуропе анд Балтицс у компанији ПепсиЦо добитница признања у категорији Chief Маркетинг оф the Year – Мулти Country.
Иван Жагар, Сениор Бранд Манагер, Jaffa Црвенка проглашен је добитником у категорији Бранд Манагер оф the Year. Жељка Ћирић Јаковљевић, Директор одељења за ПР и односе са медијима у Банца Интеса истакла се у категорији ПР/Цорпорате Communications Манагер оф the Year, а Тина Миличић, Сениор специјалиста за employer брендинг и културу у Атлантиц Групи добитница је у категорији Employer Брандинг/Интернал Communications Манагер оф the Year.
Дигитал Маркетинг Манагер оф the Year је Маја Марковић, Хеад оф Медиа у Mercator-S, а ЦСР Манагер оф the Year је Тијана Копривица, Директор за одрживо пословање у компанији Делта Холдинг.
Ања Ђурић, Маркетинг Манагер у компанији Донеси, освојила је награду у категорији Рисинг Стар оф the Year, за маркетинг професионалце до 30 година. Миодраг Маринковић, Маркетинг Манагер у компанији Фриком освојио је титулу Бранд Innovator оф the Year, док је Наташа Шарчевић, Директор маркетинга и иновација у компанији Атлантиц Штарк добитница у категорији Супер Херо оф the Year, за маркетаре који су, упркос COVID-19 кризи, били храбри, и у 2020. години прилагодили своје кампање и активности и наставили са комуникацијом ка потрошачима.
На предлог чланова жирија, Наташи Ђурђевић, Category Дирецтор у компанији The Coca-Cola Company Централ Еастерн Еуропе, додељено је Специјално признање за лични допринос развоју струке у Србији.
Жири Марк Awards чинило је 15 угледних професионалаца – директора компанија, директора креативних, ПР и дигиталних агенција, као и један представник организатора, односно струковног медија из Србије. Ове године жири је радио у саставу – Александра Ђурђевић, ЦЕО, Делта Ауто Гроуп & Вице Пресидент, Делта Холдинг; Борислав Миљановић, ЦЕО, Репресент System; Данка Трбојевић, Манагинг Дирецтор, ДРИВЕ Agency; Дејан Ранђић, Фоундер & ЦЕО, ДНА Communications; Дејан Турк, ЦЕО, А1 Србија & А1 Словенија; Ива Ђурковић, Манагинг Дирецтор, ОМД Медиа & ЛУНА TBWA Београд; Ивана Парчетић Митић, Фоундер & ЦЕО, Маркетинг мрежа; Јелена Брајовић Добријевић, Deputy Манагинг Дирецтор, СИВО; Јелена Ристић, Country Манагер Сербиа, Монтенегро & БиХ, Mastercard; Марјана Давидовић, Country Манагер Адриатиц South Хуб, Нестле Адриатиц; Михаило Јанковић, ЦЕО, МК Гроуп; Миливој Ђорђић, Генерал Манагер Адриа Регион, СмартПоинт Адриа; Наташа Филиповић, Манагинг Дирецтор, Оватион BBDO; Ненад Мишчевић, ЦЕО, Нецтар Група и Никола Папак, New Business Дирецтор, Two Риверс.
Циљ Марк Awards награде јесте да подстакне и мотивише маркетинг и комуникацијске стручњаке из компанија у Србији, али и укаже стручној јавности на њихове потенцијале, таленте, креативност и способност за постизање врхунских пословних резултата и препознатљивост бренда. Марк Awards је награда којом струковни портал Маркетинг мрежа жели да промовише професионалне узоре, али и да свој допринос унапређењу и развоју струке у Србији.
За разлику од других струковних награда на тржишту Србије, Марк Awards награде додељују се појединцима за личне пословне и професионалне успехе, односно појединцима који су оставили траг на тржишту маркетиншких комуникација у Србији у претходном периоду.
ПРЕМИЈЕРНО ПРЕДСТАВЉЕН ФИЛМ О РАЗВОЈУ ДОМАЋИХ БРЕНДОВА
У оквиру Марк Awards бизнис догађаја, организована је и премијера првог дугометражног документарног филма о развоју домаћих брендова, под називом „Купили су вас заувек“, који је Маркетинг мрежа снимила у сарадњи са дме.видео продукцијом. Визуелно решење филма потписује агенција Оватион BBDO, а филм су подржале компаније Гранд кафа, Атлантиц Штарк, Форма Идеале, Mercator-S и Делта Холдинг.
Снимање у трајању од три дана реализовано је на три локације, а у филму говори 15 директора маркетинга, директора комуникација и бренд менаџера најуспешнијих брендова у Србији. Они кроз седам кључних тема дају преглед од рађања бренда, раста и развоја, трансформације и ребрендирања, али говоре и о ex-YU брендовима, као и о томе шта је сврху бренда и која је његова будућност.
„У Србији, али и у региону, нико се до сада није бавио брендовима кроз документарни филм. Сматрали смо да омиљени брендови потрошача у Србији заслужују да добију свој простор и да се исприча прича о њиховом развоју. Филм Купили су вас заувек даје јединствен преглед развоја домаћих брендова, из визуре људи који те брендове стварају и граде свакога дана. Овај филм сведочаство је о једном времену и успешним бренд причама, али је и видео запис који остављамо у наслеђе будућим генерацијама маркетинг стручњака у Србији“, рекла је Ивана Парчетић Митић, оснивач Маркетинг мреже и идејни творац филма.
Подсећамо да је Маркетинг мрежа 2020. године први пут снимила први дугометражни документарни филм о развоју advertising индустрије у Србији, под називом „Креативни ген“. Филм обухвата период од 2008. до 2020. године, а у њему говори 15 директора и креативних директора агенција у Србији, који кроз седам кључних тема дају преглед и ретроспективу развоја advertisinga у нашој земљи.
Агенције партнери Марк Awards пројекта су Оватион BBDO, СИВО и LUNA\TBWA Београд.