НАЈБРЖИ БУЛЕВАР У БЕОГРАДУ: Од Пожешке до Тошиног бунара за САМО 5 минута! (ФОТО)
Нови булевар биће најбржа директна веза између Земуна и Новог Београда са Бановим брдом, Адом Циганлијом и путем за Раковицу
Београд ће ускоро добити најмодернији булевар, који ће уједно бити и најбржа рута у главном граду Србије. Нови булевар простираће се од Моста на Ади до Улице Тошин бунар, али ће у пракси спојити Нови Београд и Земун са Пожешком улицом, односно Бановим брдом, али и Обреновачким путем, те путем за Раковицу, Топчидер и Кошутњак.
НОВИ БЕОГРАД ДАНАС СЛАВИ РОЂЕНДАН: Откривамо која је прва завршена зграда на овој општини (ФОТО)
СРПСКА ЗАСТАВА КОЈУ ЋЕ ГЛЕДАТИ ЦЕО БЕОГРАД: Поставља се јарбол од 100 метара на ушћу Саве у Дунав
Од Пожешке до Тошиног бунара, уз зелени талас на семафорима, моћи ће да прође за свега пет минута. Не треба напоимњати да сада та рута у време када није саобраћајни шпиц траје најмање 20 минута.
Нови булевар скратиће вожњу и до Београдског сајма свима који иду из правца Новог Београда, Земуна, Бежанијске косе, Ледина и Суричина.
Шпанци и Срби заједно граде
Завршетак изградње северне приступне саобраћајнице Мосту на Ади, односно новог булевара, планиран је за крај јуна. Радове у врендости од 13, 5 милиона евра изводи шпанска фирма „Рубау“, а у послу јој помажу искључиво домаћи подизвођачи. Средства за изградњу повучена су из Европске банке за обнову и развој.
Назив булевара још увек није познат, али не треба сумњати да ће добити име по неком великану пошто ће бити паралелан са булеварима Милутина Миланковића, Зорана Ђинђића и Михаила Пупина.
Нови булевар биће дугачак око два километра и простираће се надвожњаком преко улица Ђорђа Станојевића и Шпанских бораца, препречиће Омладинских бригада и „судариће“ се са Тошиним бунаром у непосредној близини истоимене железничке станице.
Четири траке и бициклистичка стаза
По ономе што се већ може видети, нема сумње да ће бити урађен по најмодернијим светским стандардима. Имаће четири траке, као и зауставну траку, а уз то ће се дуж њега простирати и бициклистичка стаза.
Град Београд планира да одмах по завршетку радова на новом булевару започне уређивање приступних саобраћајница са друге стране места, од Цареве ћуприје у правцу Раковице. Тек када и те саобраћајнице буду готове, онда ће Мост на Ади практично бити стављен у пуну функцију.
Биће готов пре лета
Иако још увек није званично потврђено, новим булеваром највероватније ће саобраћати три аутобуске линије ГСП Београд. У питању су линије 94 (Миљаковац – Блок 45), 85 (Баново брдо – Борча) и 89 (Видиковац – Блок 72).
Радове на новом булевару мало је успорила неусаглашеност плана подземних инсталација водовода са стварним стањем на терену, па су морале да се замене све старе цеви, али из Града обећавају да ће он Београђанима ипак бити на располагању пре лета.
Ово су нам потврдили и радници на градилишту који кажу да се убрзано ради и да за сада све иде по плану, тако да би асфалтна подлога требало да буде завршена у јуну.