ИЗМЕНЕ У ПРЕВОЗУ: Ускоро специјална линија од центра до Новог Београда, а све из ЈЕДНОГ РАЗЛОГА!
Креће изградња дуго чеканог тунела.
Први радови на деценијама најављиваном тунелу од Карађорђеве улице код Економског факултета до Булевара деспота Стефана, према најновијим информацијама требало би да крену крајем априла или почетком маја.
ГОРИ АУТОБУС НА ЛИНИЈИ 511! Драма у цик зоре: "Од Сремчице се ширио смрад" (ФОТО)
ХАОС У БЕОГРАДУ! Човек дрвеном летвом РАЗБИО ВОЗАЧУ ГЛАВУ! (ВИДЕО)
ВРХ СНС-а ОДЛУЧИО: Александар Шапић кандидат за градоначелника Београда
Шапић је у току обиласка нове деонице Булевара Зорана Ђинђића указао да ће у будућности Улица Владимира Поповића бити главни булевар који ће водити преко кружног тока, а затим на следећи кружни ток и десно на нови савски мост и укључење на будући тунел. Он је напоменуо да је недавно изграђени кружни ток у Владимира Поповића изузетно велики из разлога што је идеја да се та улица у наставку такође прошири за по још једну траку.
- Тренутно радимо на томе да следећа раскрсница буде проходна и да пробијемо крак ка Бранковом мосту. Битно је да динамика радова буде таква да, када почне да се уклања Стари савски мост, та раскрсница заправо буде саобраћајни правац до Бранковог моста - истакао је Шапић додајући да је предвиђено да се користе "шатл басови", који би омогућавали прелаз преко Бранковог моста десно у Гаврила Принципа, а потом до Немањине, одакле ће трамваји саобраћати нормално.
Шта би ово у пракси требало да значи за грађане који користе јавни градски превоз?
Чим крене уклањање Старог савског моста, јасно је да ће одмах преко њега бити укинут сав саобраћај, а самим тим и јавни градски. Како преко београдског тока Саве постоји само још један мост преко кога могу да прелазе трамваји (Мост на Ади), једино логично решење је да се на њега преусмере трамвајске линије које сада прелазе преко Старог савског моста. Ти трамваји ће потом ичи кроз Савску улицу до поновног укључења на редовну трасу у Немањиној.
За путнике који ће без трамвајских линија остати од зоне новобеоградске железничке станице и будућег новог БАС-а па до Немањине, по свему судећи биће уведене привремене аутобуске линије које се у овом случају називају шатл. Али, у пракси то би требало да буде ништа друго до класичних привремених аутобских линија.
То привремено, када је реч о градњи новог моста на месту Старог савског, оквирно ће, ако се зна колико је трајала градња последњих београдских мостова, трајати најмање три до четири године, ако не и више. Уз то у овој саобраћајној рачуници, у том периоду не треба сметнути са ума и додатне гужве које ће се стварати у зони Бранковог моста и на њему, а управо због додатних аутобуских линија које ће преко њега прелазити.
Наставља се проширење новобеоградских саобраћајница
У току обиласка завршене деонице, односно продужетка Булевара Зорана Ђинђића, која је спојена са кружним током у Улици Владимира Поповића, Шапић је навео да је Булевар Зорана Ђинћића сада проширен до Улице антифашистичке борбе.
– На том потезу добили смо сада по три траке и нови паркинг, а радови су настављени од Антифашистичке борбе до Булевара уметности. Очекујемо да до јуна завршимо тај потез где ћемо исто добити по три траке. На крају нам остаје парче до Омладинских бригада, које је већ проширено, те настављамо даље ка Тошином бунару. Циљ је да Булевар Зорана Ђинђића буде далеко проходнији како би се растеретио саобраћај у Михајла Пупина и Николе Тесле – истакао је Шапић додајући да је, између осталог, планирано проширење саобраћајнице Тошин бунар и Земунске улице.
- Негде су радови увелико у току, за неке локације су завршена пројектна документа и расписани су тендери, а негде су радови завршени – казао је Шапић
(Србија Данас/Курир)