НОВА ТРАСА БЕОГРАДСКОГ МЕТРОА! Саобраћаће испод Саве до Блока 45?
"Тако бисмо практично имали две и по линије метроа!"
Осим тунела испод Саве, пројекат Београдског метроа могао би да добије још једну значајну новину, а то је крај који би ишао ка Улици Јурија Гагарина, највероватније ка блоковима 44 и 45!
- Тако бисмо практично имали две и по линије метроа - обелоданио је јуче пред посланицима Скупштине града заменик градоначелника Горан Весић.
Одборници градског парламента су изгласали оснивање новог предузећа "Београдски метро и воз" које ће се бринути о реализацији пројекта изградње подземне железнице у престоници.
Београдски метро нам је све ближи: Формирано јавно предузеће, биће састављено од најбољих стручњака
- Ово је најважнији пројекат наредне деценије. Вредност целог посла је више од три милиарде евра, а само прве фазе, прве линије 1, 3 милијарде - рекао је Весић.
Он је пред посланицима поновио и планиране трасе метроа.
- Прва линија ће ићи од Жаркова и Железника до Миријева. У првој фази само до Карабурме. Друга линија предвиђена је од Устаничке до Земуна, али ће имати један крак те друге линије према Јурија Гагарина. Имаћемо у ствари две и по линије. Прва линија биће дугачка 22 километра, 17 километара у првој фази, а друга ће имати 20 километара - додао је заменик градоначелника.
СМЕНЕ У "ЕЛЕКТРАНАМА", "ИНФОСТАНУ", "ЧИСТОЋИ". Ево која су градска предузећа добила НОВЕ ДИРЕКТОРЕ
Први човек предузећа биће Станко кантар који је дуго година био у Секретаријату за јавни градски превоз.
- Кантар је десет година у послу градске железнице, осмислио је и реализовао пројекат БГ воз, а последње четири је био везан за развој метроа. Он никако није страначки кандидат. Тешко да имамо бољег стручњака за овај посао - закључио је Весић.