НОВИ МУРАЛ СА СНАЖНОМ ПОРУКОМ ОСВАНУО У БЕОГРАДУ
Туборг, Студентски центар и Пијаниста ујединили снаге у промоцији одговорне конзумације алкохола
Београд је добио још једно уметничко дело које, не само да улепшава град, већ и шаље врло битну и друштвено одговорну поруку – на зиду Студентског центра, популарни уметник Андреј Јосифовски, познатији под псеудонимом Пијаниста, на себи својствен начин представио је одговорну конзумацију алкохола, једно од начела које промовише компанија Carlsberg Србија, са својим брендом Туборг.
Нови београдски мурал на ком је истакнута порука „КАД МЕ ВОЗИ НЕ ВОЗИМ“, део је кампање о одговорној конзумацији алкохола коју компанија Carlsberg Србија годинама спроводи са својим брендовима и у сарадњи са бројним организацијама, удружењима и партнерима.
- Велика ми је част, али и одговорност, што велике компаније попут Carlsberga све више препознају моје стваралаштво као начин да озбиљне поруке пренесу на окружење у којем живимо. Ова кампања је изузетно важна за друштво, а право место за осликавање мурала је управо ту где живи највећи број младих људи - истакао је Јосифовски.
Поглед са ауто-пута на зид зграде у Студентском граду још једна је опомена да је измењена свест опасна по све учеснике у саобраћају.
- Циљ сарадње са Студентским центром и аутором мурала, јесте да допремо до циљне групе која је кључна за разумевање последица прекомерне конзумације алкохола и вожње у пијаном стању, а то су млади људи који тек ступају у животно доба где се сусрећу са алкохолним производима у различитим приликама. Надамо се да ће једна овако видљива порука бити свакодневни подсетник на одговорно понашање, како према себи тако и према другима - изјавила је Јована Вјештица, Менаџер комуникација Carlsberg Србије.
Компанија Carlsberg Србија, годинама уназад ради на остваривању циљева глобалне Carlsbergove стратегије одрживости „Заједно ка нули“, која обухвата четири стратешке области, међу којима је Нула неодговорне конзумације алкохола. Промоцијом безалкохолних пива из свог асортимана, али и низом других активности, компанија ће наставити да пропагира одговорну конзумацију алкохола и бригу за здравље и животе људи, нарочито у саобраћају.