„Паркинг сервис“ послује по стандарду ИСО 10002:2018
ЈКП „Паркинг сервис“ добило је још један у низу стандарда ИСО 10002:2018 Менаџмент квалитетом - Задовољство корисника - Смернице за поступање са приговорима у организацији.
У просторијама Корисничког сервиса Сертификационо тело СГС спровело је проверу усаглашености са захтевима стандарда ИСО 10002:2018. ЈКП „Паркинг сервис“ је добило Потврду о усаглашености процеса поступања са рекламацијама корисника са принципима и смерницама овог стандарда. То значи да Предузеће посебну пажњу поклања поступку решавања рекламација корисника, кроз разумевање и уважавање њихових захтева и потреба.
Овај међународни стандард се бави аспектима поступања са приговорима.
РОК ЗА ПЛАЋАЊЕ ИНФОСТАНА ПРОДУЖЕН: Ево до ког датума можете измирити обавезе!
ПАЛИ СВИ РЕКОРДИ: Престоница ПРЕПЛАВЉЕНА страним туристима - највише долазе из ОВЕ ДВЕ ЗЕМЉЕ
„Паркинг сервис“ је друштвено-одговорно предузеће, које примењује Интегрисани систем менаџмента (ИМС), што значи да послује по захтевима стандарда ИСО 9001 – Систем менаџмента квалитетом, стандарда ИСО 14001 – Систем менаџмента заштитом животне средине и стандарда ОХСАС 18001 – Систем менаџмента безбедношћу и здрављем на раду.
У овом Предузећу, у току је имплементација стандарда ИСО 27001 – Систем менаџмента безбедношћу информација, чије увођење ће значити да се према информацијама поступа одговорно и професионално.
ЦарГо представио Бизнис класу: 150 црних лимузина на улицама Београда до Нове године
На Врачару од данас КОНТЕЈНЕРИ СА ЗАКЉУЧАВАЊЕМ: Ђубре ће се бацати уз ПОСЕБНУ КАРТИЦУ
УВОДИ СЕ НОВА ЛИНИЈА: БГ возом од Лазаревца до центра престонице за ЈЕДАН САТ!
СНИМАК ИЗ ВАЗДУХА: Погледајте како изгледа нови возни парк ГСП (ВИДЕО)