ОГЛАС: Позив за достављање понуде за преузимање амбалажног отпада са локације ЈКП “Градске пијаце” Београд
У табели су наведене врсте амбалажног отпада за израду понуде.
Позив за достављање понуде за преузимање амбалажног отпада са локација ЈКП "Градске пијаце" Београд , следећих категорија:
Откуп амбалажног отпада наведеног у табели се преузимају са 31 пијаце у власништву ЈКП "Градске пијаце" Београд и то:
У табели су наведене врсте амбалажног отпада за израду понуде. Купац у својој понуди обавезно наводи податке о предузећу које ће извршити мерење амбалажног отпада.
Купац обезбеђује један примерак потврде након сваког извршеног пријема и мерења амбалажног отпада и предаје га ЈКП "Градске пијаце" Београд на основу које се издаје фактура за плаћање. Мерење се врши уз обавезно присуство овлашћеног лица Продавца.
У укупну цену амбалажног отпада морају бити обрачунати сви зависни и други пратећи трошкови (транспорт, мерење, утовар и др.). Купац обезбеђује сву неопходну опрему за селекцију, механизацију за утовар, одношење и истовар амбалажног отпада.
Поступак преузимања амбалажног отпада одржава се према следећим правилима:
Откуп амбалажног отпада је надметање у коме могу да учествују сва регистрована правна лица. Сва заинтересована правна лица подносе затворене понуде за преузимање амбалажног отпада (форма понуде дата у прилогу) најкасније до 05.09.2019. године до 12,00 часова, на писарницу ЈКП "Градске пијаце" Београд, улица Живка Карабиберовића 3.
Отварање понуда ће се обавити истог дана на горе наведеној адреси са почетком у 13,00 часова. Правна лица понуду достављају на свом меморандуму. Најповољнијом понудом ће се сматрати она понуда понуђача
који буде понудио највишу понуђену цену за откуп амбалажног отпада уз претходно испуњене све захтеве из овог Позива.
Понуда за учешће подноси се у писаној форми на адресу: ЈКП "Градске пијаце" Београд улица Живка Карабиберовића 3, 11000 Београд - Комисија за спровођење поступка преузимања амбалажног отпада, СА НАЗНАКОМ: ПОНУДА ЗА ОТКУП АМБАЛАЖНОГ ОТПАДА, НЕ ОТВАРАТИ.
НАПОМЕНА:
Запослена лица у ЈКП "Градске пијаце" Београд и са њима повезана лица не могу бити учесници и купци у поступку који је оглашен за преузимање амбалажног отпада.
Форма понуде садржи следеће елементе који се обавезно попуњавају и документа која се обавезно достављају уз понуду:
• пријава правног лица садржи: назив и седиште, податке о упису у регистар надлежног органа (фотокопију Решења о упису), порески идентификациони број, матични број, потпис овлашћеног лица оверен печатом, телефон, особа за контакт.
• табела у коју се попуњавају јединична и укупна цена
• Уверење пореске управе Министарства финансија да је понуђач измирио доспеле порезе и доприносе и Уверење надлежне локалне самоуправе да је понуђач измирио обавезе по основу изворних локалних јавних прихода или Потврда надлежног органа да се понуђач налази у поступку приватизације.
• Потписана и оверена пуномоћ од стране одговорног лица у правном лицу за учествовање у јавном надметању;
• обавезан прилог са подацима о предузећу које ће извршити мерење секундарних сировина
• дозволу за сакупљање и транспорт неопасног отпада на територији Републике Србије, издате од Министарства животне средине, рударства и просторног планирања Републике Србије
• дозволу за складиштење и третман неопасног отпада издата од Секретаријата за заштиту животне средине Градске управе града Београда
• Копије сертификата важеће на дан отварања понуда и то:
• 1. Сертификат ИСО 9001/2015 или одговарајући
• 2. Сертификат ИСО 14001/2015 или одговарајући
• Потврда о извршеном обиласку пијаце Миљаковац
• Сва заинтересована лица морају извршити обилазак пијаце Миљаковац и на свом меморандуму достављају Потврду да су исту обишли уз потпис и печат управника пијаце. Контакт особа управника пијаце Миљаковац је Радојичић Саша тел: 064/83-07-090.
- Правна лица додатно достављају:
извод из казнене евиденције, односно уверење основног суда на чијем је подручју седиште домаћег правног лица, односно седиште представништва или огранка страног правног лица,
извод из казнене евиденције Посебног одељења (за организовани криминал) Вишег суда у Београду,
уверење из казнене евиденције надлежне полицијске управе Министарства унутрашњих послова за законског заступника (уколико има више законских заступника, ово уверење се доставља за све), да његов законски заступник (или заступници) није осуђиван за неко
од кривичних дела као члан организоване криминалне групе, да није осуђиван за неко од кривичних дела против привреде, кривична дела против заштите животне средине, кривично дело примања или давања мита, кривично дело преваре;
- предузетници и физичка лица додатно достављају:
• извод из казнене евиденције, односно уверење надлежне полицијске управе Министарства унутрашњих послова да није осуђиван за неко од кривичних дела као члан организоване криминалне групе, да није осуђиван за кривична дела противпривреде, кривична дела против заштите животне средине, кривично дело примања или давања мита, кривично дело преваре;
Уколико не буду испуњени сви захтеви из овог позива понуда ће се одбити као неприхватљива.
Сви учесници у јавном надметању преузимања амбалажног отпада дужни су са собом да понесу документацију потребну правном лицу (акт о регистрацији, овлашћење правног лица за учешће у откупу секундарних сировина).
Са најповољнијим Купцем ће се закључити уговор о преузимању амбалажног отпада на период од 24 месеца од обостраног потписивања уговора.
Испоручилац је дужан да приликом закључења Уговора достави Наручиоцу:
1. БЛАНКО МЕНИЦУ - као средство обезбеђења за добро извршење посла - прописно потписану и оверену, са меничним овлашћењем.
• Уз одговарајућу меницу Испоручилац је дужан да достави и следећа документа:
• прописно сачињено, потписано и оверено овлашћење наручиоцу за попуњавање и подношење исте менице надлежној банци у циљу наплате (менично овлашћење);
• фотокопију Картона оверених потписа овлашћених лица за потписивање налога за пренос средстава;
• фотокопију ОП обрасца (обрасца са навођењем лица овлашћених за заступање понуђача и
• фотокопију захтева за регистрацију менице, оверену од пословне банке.
Наручилац ће уновчити меницу за добро извршење посла (односно меницу за додатно обезбеђење испуњења уговорних обавеза), у случају да Испоручилац не извршава своје уговорене обавезе у роковима и на начин предвиђен Уговором.
Меница за добро извршење посла (односно меница за додатно обезбеђење испуњења уговорних обавеза) биће на писани захтев враћена Испоручиоцу у року од 30 (тридесет) дана након извршења свих уговорених обавеза.
Купац је дужан да након извршеног преузимања амбалажног отпада изврши уплату целокупног износа према фактури коју издаје ЈКП Градске пијаце Београд, на рачун бр. 160-6816-95 код банке Интеза, ЈКП "Градске пијаце" Београд, Живка Карабиберовића 3, са обавезном напоменом у пољу сврха уплате – "Преузимање амбалажног отпада", најкасније у року до 3 дана од дана добијања фактуре за извршено мерење амбалажног отпада.
ФОРМА ПОНУДЕ ЗА ПРЕУЗИМАЊЕ АМБАЛАЖНОГ ОТПАДА
Подносим понуду за преузимање амбалажног отпада са локација ЈКП "Градске пијаце" Београд, Живка Карабиберовића бр. 3 Београд, по огласу објављеном на сајту "Србија Данас" од 27.08.2019. године.
Подаци о лицу које подноси понуду:
За правна лица:
- Назив фирме
- Матични број фирме
- Порески идентификациони број
- Седиште фирме, улица И број
- Име особе за контакт И телефон
Уз понуду прилажем следећу документацију:
• Фотокопију АПР обрасца (за правна лица)
• Потписана и оверена пуномоћ од стране одговорног лица у правном лицу за учествовање у јавном надметању;
• Податке о предузећу које ће вршити мерење секундарних сировина
• дозволу за сакупљање и транспорт неопасног отпада на територији Републике Србије, издате од Министарства животне средине, рударства и просторног планирања Републике Србије
• дозволу за складиштење и третман неопасног отпада издата од Секретаријата за заштиту животне средине Градске управе града Београда
• Организацију утовара и транспорта
Уз понуду се обавезујем:
• да ће у укупној цени преузимања амбалажног отпада бити обрачунати сви зависни и други пратећи трошкови (транспорт, мерење, утовар и др.).
• да ћу обезбедити опрему за селекцију, механизацију за утовар, одношење и истовар амбалажног отпада.
• да ћу у року од 24 часа од упућеног захтева, односно позива испоручиоца извршити одношење амбалажног отпада.
• да ћу вршити уплату Испоручиоцу најкасније у року до 3 дана од дана добијања фактуре за извршено мерење амбалажног отпада.
• да ћу по закључењу Уговора доставити дефинисана средства обезбеђења