ШАПИЋ: Подвожњак у Булевару уметности корак ка саобраћајном растерећењу Новог Београда
Председник Привременог органа Града Београда Александар Шапић обишао је данас радове на изградњи подвожњака у Булевару уметности на Новом Београду, на раскрсници Булевара хероја са Кошара и Булевара Црвене армије.
Шапић је подсетио да је у децембру био на овој локацији, као и да је тада изразио наду да неће бити нових компликација и да ће коначно бити одабран извођач радова.
– Ово је изузетно важан булевар за Нови Београд, а изградњом подвожњака биће „спојени” Булевар уметности и Булевар Црвене армије. Још 2015. године расписивани су први тендери за овај посао, али увек је долазило до обарања и не бих се бавио прошлошћу и враћао на разлоге. Да су ти радови урађени пре реконструкције пруге, односно пре него што је воз „Соко” почео да саобраћа, све би сада било далеко јефтиније, али тако је како је. Вредност радова је 980 милиона динара, а рок за завршетак је 450 дана. У питању је веома комплексан посао јер радови морају да се заврше без угрожавања саобраћаја на прузи. Да су радови обављени пре неколико година, овај део је могао „једноставно да се исече”, али сада је посао много комплекснији и захтевнији – рекао је Шапић.
Према његовим речима, најважније је да радови почињу и да ће по њиховом окончању Булевар уметности и Булевар хероја са Кошара преузети значајан део саобраћаја из улица Омладинских бригада и Тошин бунар које су, уз Улицу Јурија Гагарина, најпрометније новобеоградске саобраћајнице.
– Занимљиво је да ће ово бити први булевар, који додуше носи различита имена у својим деловима, који ће „спојити” Саву и Дунав. До сада у Београду није постојала улица која повезује две реке. Саобраћајне гужве на Новом Београду су велике будући да на територију ове општине на дневном нивоу уђе неколико стотина хиљада људи – истакао је Шапић.
Он је додао да се тренутно проширује Војвођанска улица, која у другим деловима носи назив Земунска и Тошин бунар.
– Том саобраћајницом се излази на ауто-пут „Милош Велики”, а највећи број становника Обреновца и других места из тог дела Србије управо тим путем долази у Београд. До отварања тог „крака” ауто-пута тако нешто није било могуће. Због тога, у складу са развојем Београда и општине Нови Београд, морамо инфраструктурно да испратимо тај развој. Управо зато је и ова улица важна и зато смо данас на овој локацији. Рок није кратак и надам се да ћемо након истека тог рока поново бити овде и „пустити” подвожњак у рад – закључио је Шапић.