МОГУЋА РЕКОНСТРУКЦИЈА НА ЗРЕЊАНИНСКОМ ПУТУ: Разматра се о увођењу трамваја, а ево шта би било повезано шинама
Зрењанински пут могао би да се трансформише у потпуности и то изградњом трамвајских шина, баштица за трамваје, три кружна тока и бициклистичких стаза.
На јавном увиду нашао се план детаљне регулације дела ове магистралне саобраћајнице од канала Себеш до петље Ковилово, који је наручио и израдио Град. Није познато када би радници могли да започну реконструкцију, али према плановима које су имали прошле године градски оци, ови радови сачекаће прво изградњу моста на Ади Хуји.
Документом је обухваћено 76,33 хектара, а грађани ће бити у прилици да га виде у згради Градске управе. Како се наводи у ПДР циљ је да се створе услови за реконструкцију, унапреди део ове трасе, повећа њен капацитет и да се омогући безбедно кретање пешака и возила.
ЦЕНАМА МЛЕКА ПРЕТИ ДРАМАТИЧАН РАСТ: Украјинска криза направила хаос, производња нагло опала и постала ужасно скупа!
ОПРЕЗ! Београђанину док је спавао са рачуна скинули 48.000 динара
ДОК СЕ МАТУРАНТИ РАДУЈУ ПРОСЛАВИ, РОДИТЕЉИ СЕ ХВАТАЈУ ЗА ГЛАВУ: Ове године прославе матуре скупље и до 20 одсто
Осим Зрењанинског пута, обухваћене су и Северна тангента, улице Братства и јединства, Ивана Милутиновића, Овчански пут и 23 споредне саобраћајнице.
- Зрењанински пут представља један од северних улаза у Београд, а за поједине становнике насеља на левој обали Дунава представља једину везу са центром града - наводи се у документу. - Након разматрања више варијанти, саобраћајница би садржала баштицу ширине од осам метара у средишту пута за трамваје и аутобусе. По две траке за аутомобиле од 6,5 метара и бициклистичке стазе на обе стране. Три кружне раскрснице биле би урађене код Лужничке и Попове баре нова 1, Ивана Милутиновића и Пута за Овчу, Братства и јединства и Кикиндске улице.
Како се наводи у документу, трамвајска пруга би се протезала од Панчевачког моста до гробља Збег, где је планиран депо и терминус. Биле би задржане постојеће аутобуске линије, али би биле уведене нове. Трамваји и аутобуси имали би заједничка стајалишта.
Прошле године градски оци најавили су да је у наредним годинама у плану ширење трамвајска мреже са постојећих 50 за још 40 километара. Осим Борче и насеља на левој обали, трамвајске пруге могле би да стигну до Великог Мокрог Луга, Вишњичке бање, Бежанијске косе и Сурчина.
- Шине ћемо продужити од Омладинског стадиона до Вишњичке, поред нове окретнице и новог депоа у зони Панчевачког моста. Трамвај ће онда ићи преко новог моста на Ади Хуји, паралелно са постојећим, преко Дунава до нове окретнице у Крњачи. Одатле ће један крак водити све до Пупиновог моста, а други Зрењанинским путем све до нове окретнице и будућег депоа који је планиран у зони петље са обилазницом, наспрам гробља Збег - рекао је тада заменик градоначелника Горан Весић.
ПЛАНИРАНА И ПРЕДШКОЛСКА УСТАНОВА
ОСИМ уређења магистралног пута, планирана је и изградња предшколске установе.
- Планиран број становника на територији коју план обухвата је 6.976. Један депанданс би имао капацитет за 270 корисника, а други за 80. Није неопходна нова основна школа, и потребе за смештање деце испуниле би три осмолетке у Борчи - наводи се у документу.