Весић: У 2021. години почиње реконструкција Панчевачког и моста на Ади Хуји
Мења се Београд
- Панчевачки мост није у надлежности Града Београда већ "Путева Србије", али то не значи да не разговарамо са нашим колегама о његовој реконструкцији - рекао је заменик градоначелника Горан Весић.
Како је навео, Панчевачки мост је стари мост који је веома прометан, преко њега иде и железница, па га није лако реконструисати.
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2019/09/29/pjimage_21.jpg?itok=9NP4ntYY)
Знамо за споменик Незнаном јунаку, а некада је ту био СРЕДЊОВЕКОВНИ ГРАД! Ево и како је АВАЛА добила име! (ФОТО/ВИДЕО)
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2019/09/29/vuc.jpg?itok=7kyr1GPB)
Вучић обишао ноћну патролу саобраћајне полиције (ФОТО)
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2019/09/28/vcas.jpg?itok=BOKxTirf)
ВУЧИЋЕВА ИЗНЕНАДНА ПОСЕТА! Стигао код радника Градске чистоће, а онда су вечерали бурек у поноћ! (ФОТО/ВИДЕО)
- Да би био реконструисан мора бити потпуно затворен за саобраћај, што је немогуће без обзира на Пупинов мост. Ми ћемо 2021. године почети да радимо мост на Ади Хуји, који се налази на унутрашњој обилазници Београда и када завршимо тај мост, тада ће се стећи услови да се у једном тренутку затвори Панчевачки мост и потпуно реконструише - рекао је Весић.
Како је рекао, тај мост се сада пројектује и он ће се преко унутрашње обилазнице спојити са Мостом на Ади, преко Миријева, Малог Мокрог Луга, Саве Машковића, Црнотравске, Борске и Патријарха Павла.
Говорећи о изградњи метроа, Весић је подсетио да је председник Вучић у мају потписао Меморандум о разумевању са кинеском компанијом "Пауер Чајна".
- Ми тренутно са том компанијом преговарамо о наставку пројектовања београдског метроа. У међувремену град је са Републиком у оквиру радне групе предвидео динамику по којој ћемо до новембра усвојити план детаљне регулације за Макишко поље, након чега ће Влада прогласити јавни интерес и кренути у екпропријацију. Следеће године завршићемо план детаљне регулације за шински систем, донеће се потребне измене закона како бисмо до краја следеће године почели радове на метроу на Макишком пољу.
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2019/09/28/va.jpg?itok=LnAJUdiA)
БРИГА О СВИМ ГРАЂАНИМА: Почела изградња дневног боравка у Лазаревцу (ФОТО)
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/365/placanje-racuna.jpg?itok=2JAY2BDU)
Донета одлука: Београђани ће убудуће имати НОВУ СТАВКУ НА РАЧУНИМА
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2019/09/06/goran-vesic_foto_srbijadanas_3.jpg?itok=AdwL6rKG)
Весић: Тридесет пет милиона евра за изградњу канализације на левој обали Дунава
Подсетио је да ће се метро градити наредних седам до осам година, а дужина ће му бити 42 километра.
- Кинеска компанија нам гарантује 30 километара за пет година, радиће заједно са француском компанијом "Алстом" која ће обезбедити опрему и Београд ће тада добити две линије метроа што је историјска ствар. Београд чека метро од 1971. године, све власти су то обећавале а ми смо први који смо овај посао довели до почетка изградње - казао је Горан Весић.