Ђилас користи животиње у политичке сврхе
На све начине покушава да скупи лаке политичке поене
Кандидат за градоначелника листе "Београд одлучује, људи побеђују" Драган Ђилас посетио је азил за животиње у оквиру кампање за предстојеће београдске изборе 4. марта надајући се да ће тако освојити симпатије и понеки глас више, а ово није први пут да користи животиње у сврху своје промоције.
Жесток обрачун! Шешељ одбрусио Обрадовићу: Лажовчино, набићу ти тумор на нос
Драган Ђилас је позвао становнике главног града да како је рекао, "у овим тешким временским условима помогну животиње које се налазе на улици".
Међутим, бивши градоначелник, чије се управљање Београдом повезује са бројним финансијским малверзацијама, већ је користио животиње како би се промовисао, па су се тако у његовом кабинету нашли и једно маче и голуб, а сад је на ред дошло и миловање напуштених животиња у азилу.
- После голуба Гуте који се више од месец дана шепурио у кабинету градоначелника Београда, у здање Градске скупштине прошле недеље се уселило и једно шарено маче. Тачније, Ђилас је на путу до посла спазио умиљату животињу на улици, узео је у наручје и донео у свој кабинет – писали су медији још 2009. године.
Дакле, Ђилас не користи само мачке како би скупљао политичке поене, већ је то радио и са голубовима, а све како би се грађанима приказао у неком "другом светлу". Због лажне представе, Ђилас је тако голуба држао затвореног у градској скупштини у канцеларији док је био градоначелник, шепурио се том чињеницом, а свим љубитељима животиња је познато да су птице навикле да живе на слободном простору. Уколико Драган Ђилас није упознат са чињеницом да животињама, поготово птицама, треба отворен простор, онда није баш прави љубитељ животиња јер то знају сви они који заиста воле животиње. Уколико пак то зна, а голуба је држао затвореног у канцеларији онда је јасно да је то радио само како би скупљао политичке поене.
Такође, у медијима, у тренутку када Ђиласа напуштају дугогодишњи политипчки сарадници, појављује се да га ипак голуб Гута није напустио. Овим је покушано да се алудира на то да само животиње препознају "добре" људе, ипак овог пута политички маркетинг Драгана Ђиласа и реклама преко животиња неће успети, јер је дошло време разоткривања.
Ђилас, дакле, и животиње користи у предизборне сврхе, а азила за животиње и животиња се сети само онда када му одговара за скупљање политичких поена.