Мали поручио: Београђани ће се возити као људи у СВЕТСКИМ МЕТРОПОЛАМА!
Метро ће повезати цео град
Кандидати за одборнике на листи "Александар Вучић - Зато што волимо Београд" возили су се данас трасом прве линије метроа, који ће почети да се гради 2020. године, од Миријева до Макишког поља.
Прочитајте и:
Кандидат за одборника те листе Синиша Мали представио је план метроа и поновио да ће се две будуће линије укрштати са четири линије БГ воза, што ће убрзати саобраћај, повезати удаљене крајеве града и отворити велике инвестиционе потенцијале у свим деловима града.
Према плану, који је Мали представио, линија 1 полазиће од Макиша, затим ће станица бити на углу Водоводске и Трговачке, затим у Пожешкој улици, па код Аде Циганлије.
Следеће стајалиште биће код Сајма, где ће се метро укрштати са БГ возом, а затим код Економског факултета, где ће се укрштати две лиње метроа. Метро ће затим наставити преко Трга Републике, Булеваром деспота Стефана, до Аде Хује и Миријева. Мали је рекао и да је пре четири године СНС обећала да ће Београд постати град кранова и дизалица, те да се данас гради "на сваком ћошку".
- Испунили смо и обећање да ћемо покренути Београд на води и од најружнијег и најзапуштенијег дела постао највеће градилиште и слика лепшег и бољег Београда. Као што испунили то, испунићемо и испуњавамо обећање да Београд коначно после више деценија добије метро - поручио је Мали.
Поред Малог, трасом метроа провозали су се и први на листи др Зоран Радојичић, као и кандидати за одборнике Горан Грбовић, Милан Гуровић, Жика Николић... Мали је поновио да ће градња метроа почети 2020. године, да ће прва линија би завршена 2022. и да су средства за то обезбеђена. кренућемо у изградњу 2020. Како је рекао, након тога уследиће изградња друге линије, која ће ићи од Миријева до Земуна.
- Београђани ће имати прилику да се попут људи у светским метрополама возе метроом, који ће бити интегрисан у систем БГ воза - две линије метроа и четири линије БГ воза - рекао је Мали.
Посебно је истакао да ће метро на тај начин повезати цео град и отворити могћност за развој оних делова града који до сада нису били развијени.
- Са нови мостом преко Саве, новим тунелом испод центра града и новим мостом преко Аде Хује, метро ће допринети да Београд буде престоница будућности - рекао је Мали.
Престоница која ће, како је додао, запошљавати младе који ће своје снове остваривати у свом граду, а не у инистранству и који ће будућност породица видети овде.
- То је наша обавеза и обећање СНС - 2020. године крећемо у изгадњу метроа, две године након тога Београд добија прву линију, а затим кренемо и са другом линијом и Београд постаје модерна напредна престоница, као остале светске и европске метрополе - поручио је Мали.