Весић: Разликујемо се јер ми испуњавамо обећања, за МЕТРО имамо РЕАЛАН ПЛАН
Национални пројекат
Градски менаџер Горан Весић Метро изјавио је данас да метро није само београдски већ и национални пројекат, важан за читаву Србију јер ће подићи грађевинску индустрију читаве земље.
Прочитајте и :
- Метро је деценијски београдски сан, као што је било спуштање Београда на реке, уређење центра града, пешачке, зоне, уређење Прокопа што је обећавано десетинама година и није било градске власти која то није покушавала да реши - рекао је Весић и додао да ће изградња београдског метроа почети 2020. године.
Весић је казао да је разлика између напредњака и других што они обећања испуњавају.
Он је истакао да се то може видети на примеру Београда на води када су се пре четири године смејали Александру Вучићу када је говорио да ће се изградити овај пројекат.
- Не само да смо успели да очистимо преко сто хектара најбољег земљишта на територији града већ тамо ничу зграде. Успели смо да остваримо један од снова Београђана који постоји још од кнеза Милоша, спуштање Београда на реке - рекао је Весић.
Спорна продаја?! Руководство Студиа Б запрепашћено безобзирношћу ДС
Он је подсетио да ће изградња београдског метроа почети 2020. године, а прва линија кренути крајем 2021. године.
- До тада радимо студију оправданости, за шта је рок девет месеци. После тога се ради студија изводљивости са идејним пројектом и пројектом за грађевинску дозволу. Када то буде завршено расписаћемо тендер, изабрати извођача и почети да градимо метро. То је реалан план - истакао је Весић.
Прва фаза изградње метроа ће, каже коштати између 1,8 и 2,2 милијарде евра.
- Није могуће изградити метро без сарадње Владе Републике Србије, председника Републике и Града Београда. Метро није само београдски пројекат, то је национални пројекат важан за читаву Србију јер ће подићи грађевинску индустрију читаве земље - истакао је Весић.
ПС ПОРУЧУЈЕ ШУТАНОВЦУ: Издржи, не подноси оставку, у супротном би шансе ДС биле веће
Како је рекао, сви који причају да могу да изграде метро без сарадње са владом напросто "лажу грађане".
- Драган Ђилас је био на власти и не да није изградио метро него је више пута лажно обећавао да ће га изградити - навео је он.
Подсетио је на изјаву Ђиласа из 2008. године да ће 2009. почети изградња метроа, па 2011. најавио почетак радова за 2012. годину.
- То јасно показује разлику између нас и њих, ми остварујемо снове јер смо реални и знамо шта је Београђанима потребно. То је оно иза чега СНС стоји, оно што можемо да обећамо и што је реално. Све остало су само празна обећања - казао је Весић.
Нова колумна Горана Весића: И "Винча" је доказ ЂИЛАСОВЕ НЕСПОСОБНОСТИ
Истакао је да је ово велики пројекат и да се његови резултати не могу видети брзо па стога и нема везе са кампањом за београдске изборе додавши да су приче око линија метроа постале политичке приче.
Он је нагласио да питање куда ће ићи линија метроа није посао за политичаре, одлуку о томе доносе стручњаци.
- Тако је Ђилас доносио одлуке ван струке па је узео понуду о реконструкцији Булевара краља Александра која је за 600 милиона динара била виша од најниже понуде. Метро није политичка одлука, политичари су ту да саслушају стручњаке и обезбеде новац. Новац може да обезбеди само наша влада односно СНС - рекао је Весић.
Каже да је ова власт довела тај пројекат до завршне фазе јер га радим озбиљно, а не маркетиншки као Ђилас, те да сарађује са Владом Србије и председником Републике.