БИТНА ЛЕКЦИЈА ЗА СВЕ ВОЗАЧЕ: Ево шта да радите уколико вам се ЗАЛЕДИ РУЧНА КОЧНИЦА, већина прави ОВУ грешку
Боље спречити него лечити
Када дође зима и температуре падну испод нуле, јављају се и први проблеми. Вода у сајли се заледи и ко увече повуче ручну кочницу ујутро ће тешко покренути возило.
РТС ПОНОВО ПОДИГАО ПРАШИНУ НА ТВИТЕРУ: Акценат речи направио БУРУ, свима смета ЈЕДНА СТВАР (ВИДЕО)
ВЕРУЈЕ СЕ ДА ВРЕМЕ СУТРА ОТКРИВА КАКВИ НАС ДОГАЂАЈИ ОЧЕКУЈУ! Ако се деси ово на Светог Саву то најављује нешто СТРАШНО
ЗИМИ СЕ НЕ НАЗИРЕ КРАЈ, ЧЕКА НАС ВАРЉИВ ПЕРИОД: Таман што ће се снег отопити уследиће НОВИ ТАЛАС падавина, ево и када!
Зимски период може бити незгодан бројним возачима, јер се сусрећу са разним проблемима током вожње, а један савет који би требало да послушају током ових ледених дана је да не користе ручну кочницу зими! Током ноћи сајла кочнице ће заледити и ујутро нећете моћи да откочите аутомобил. Ово се дешава јер многи немају могућност да оставе аутомобил у гаражама. Понекад ће се замрзнути кабл ручне кочнице, а може се замрзнути и механизам који држи точкове, односно површина кочионе облоге и диск или бубањ.
Покушајте прво да кренете возилом лагано, напред – назад по неколико центиметара, да не оштетите кочиони систем. Поновите то неколико пута. Најбољи начин да поново покренете аутомобил без негативних последица је да га утоплите, што ћете најлакше урадити у некој гаражи. Не отпусти ли кочница, пронађите продужни кабл и на њега спојите фен за косу. Усмерите топли ваздух у точкове које држи кочница - обично је то задњи пар, и то би требало да буде довољно да се кочница одледи.
Пуно власника аутомобила зими муку муче са залеђеном ручном кочницом..Ово је био стандардни проблем на "стојадинима“ и "југићима“ и сличним моделима из друге половине прошлог века, али имајући у виду да је просечна старост аутомобила у Србији преко 15 година, ово је редован проблем и на другим возилима.