Чадеж: "Бирати Чуваркућу значи одабрати да чувамо Србију" (ФОТО)
Марко Чадеж, председник Привредне коморе Србије, у оквиру промоције пројекта „Стварано у Србији“ и жига „Чуваркућа“ посетио је фирму Победа д.о.о. Предејане, која је освојила жиг за шест својих производа, успевајући да преоријентише делатност на почетку короне, сачува запослене, удвостручи производњу и започне извоз.
- "Чуваркуће" компаније Победа д.о.о. Предејане су међу 866 производа који носе жиг потврде квалитета, као и потврде да је највећи део производа створен у Србији, да су га људи овде правили, да сировина потиче одавде и то је оно што заиста прави разлику“, истакао је Марко Чадеж, председник Привредне коморе Србије. Према његовим речима, "није исто када купите производ који има жиг "Чуваркућу", или одаберете неки други, јер тим избором итекако можете да утичете на то како ће да изгледају наши путеви, болнице, школе, будући да новац који дајете за производ "Чуваркућу’ остаје у Србији".
- Бирати "Чуваркућу", значи одабрати да чувамо Србију јер знамо шта је ефекат те куповине и да највећи део вредности тог производа остаје у земљи - указао је Чадеж.
СКЛОНИТЕ СЕ СА УЛИЦА НА ВРЕМЕ - СПРЕМА СЕ ПРОВАЛА ОБЛАКА! За два сата крећу пљускови у већем делу земље
ПРОГРАМ "БУДУЋНОСТ ЕВРОПЕ" - Признати уметници из 30 земаља на "даскама које живот значе" у Новом Саду
ЗАШТО ПОЛА СРБИЈЕ КАШЉЕ И КИЈА? Неки имају и температуру, али једно је сигурно - ТО НИЈЕ КОРОНА! Ево шта је у питању
- Предејане је само по себи већ деценијама бренд овог краја у туризму, али оно што је заиста фантастично је што су власници на самом почетку пандемије, одлучни да сачувају запослене, покренули домаћу производњу и успели да сачувају 150-200 радних места, што је у протекле две године био велики подухват и то је оно што јесте чуваркућа - поручио је председник ПКС.
Ивана Вучковић, директорка компаније Победа д.о.о. Предејане каже да је до сада укупно шест производа освојило жиг Чуваркућа, ове године три врсте киселог купуса - рибанац, главица и купус у листовима, а претпрошле домаћи ајвар и љуте папричице у уљу.
- Почели смо са производњом 10.000 тегли, прошле године смо је удвостручили, а ове године ћемо, надамо се, остварити још већу“, указала је Вучковић. Фирма Победа успела је да опстане, сачува људе, повећа производњу и покрене извоз – прве количине производа већ су кренуле за Немачку.
- Радимо на томе да произвођачи који имају аутентичне производе из овог краја понесу жиг Чуваркућа, као потврду квалитета домаћег производа. Надам се да ћемо у току ове године ставити жигове на још много нових производа - указао је Горан Јовић, директор ПКС - Регионалне привредне коморе Јабланичког и Пчињског управног округа.