ДОНАЦИЈА ОД ВИШЕ ОД 6,5 МИЛИОНА ДИНАРА ЗА КОРИСНИКЕ ЦРВЕНОГ КРСТА СРБИЈЕ
У оквиру своје традиционалне акције „Мала дела су велика ствар“, компанија Лидл Србија је уз помоћ својих потрошача, корисницима Црвеног крста Србије обезбедила три велике донације у укупном износу од више од 6,5 милиона динара.
Куповином препоручених производа и њиховим одлагањем на предвиђено место иза каса Лидл продавница, потрошачи су донирали више од 23 тоне производа у трајању акције. Затим, компанија је лансирала лимитирану серију плишаних играчака Ракуна Раше, за чију куповину је донирала намирнице за припрему 10.000 оброка, а додатно је обезбедила и 1.800.000 динара у опреми за потребе Програма народних кухиња Црвеног крста Србије.
- Захваљујемо се свим потрошачима што су се и ове године одазвали нашем позиву да заједничким снагама обезбедимо намирнице и производе за кућну и личну хигијену корисника Црвеног крста Србије. Поносна сам на то што је наша заједница показала један дух солидарности и што чемо овогодишњем издању акције по процени помоћи више од 2.500 домаћинстава, и на тај начин им олакшати новогодишње празнике - изјавила је Александра Мирић испред ЦСР одељења у компанији Лидл Србија.
У претпразничном периоду, времену када је важно присетити се да су доброчинство и емпатија вредности које треба неговати, потрошачи су од 23. новембра до 17. децембра, у 40 градова, имали прилику да при куповини у Лидлу одвоје одређене производе и намене их за наше најугроженије суграђане.
Куповином препоручених намирница и њиховим одлагањем на посебно назначена места иза каса, потрошачи су донирали више од 35 хиљада производа за кориснике Црвеног крста Србије. Највише је донирано у Новом Саду, Суботици, Београду и Сенти, а међу намирницама највише је основних животних намирница, попут брашна и шећера.
- Захваљујемо се компанији Лидл Србија на иницијативи и прилици да још једном заједнички организујемо ову значајну акцију солидарности. Посебну захвалност дугујемо грађанима који су се укључили у акцију куповином неког од препоручених производа. На овај начин сви заједно дајемо допринос да се олакшају животи оних којима је неопходна помоћ других људи. Верујемо и надамо се да ће овај пример друштвено одговорне компаније подстаћи и друге да на свој начин осмисле сличне акције и тиме дају допринос нашој заједници - изјавио је Љубомир Миладиновић, Генерални секретар Црвеног крста Србије.
Лансирањем лимитиране серије плишаних играчака ракуна Раше из новогодишње кампање, Лидл Србија је акцентовао важност солидарности и срдачних односа у празничном периоду, када живот застане на тренутак, и сви у духу заједништва са члановима породице уживају у топлини свога дома. Куповином ракуна Раше, потрошачи су директно подржали акцију у којој је Лидл за сваког купљеног ракуна донирао намирнице за припрему једног оброка за кориснике Програма народних кухиња Црвеног крста Србије. Чак 10.000 ракуна успело је да пронађе своје место у домовима породица у Србији и на тај начин донесе намирнице за припрему 10.000 оброка тако да и они најугроженији у нашој земљи имају нешто пријатније празнике.