ХУМАНИТАРНИ ФЕСТИВАЛ МАРКЕТИНГА ПО 13 ПУТ: ФОНкламе организује пројекат маркетинга у филмској индустрији!
Пројекат ФОНкламе, у организацији ФОН-овог центра за развој каријере, међу студентима познатији као фестивал маркетинга, ове године прославља свој тринаести рођендан.
Пројекат је кроз године обрађивао разне теме које су у корак пратиле трендове, па је љубитељима маркетинга ово постао један од омиљених пројеката ове студентске организације.
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2018/03/07/profimedia-0295954305.jpg?itok=Eu2ChaKL)
СРБИЈА У ПРИПРАВНОСТИ - НАПРАВЉЕНА АНАЛИЗА СТАЊА ПОВОДОМ КОРОНАВИРУСА: Ево где су потенцијална жаришта!
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2020/02/25/mo4.jpg?itok=B9t9zfws)
Обележен Дан Универзитета одбране и Дан Инспектората одбране
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2020/02/25/1_1.jpg?itok=m_-549Eq)
КОРОНАВИРУС НЕЋЕ ПРЕЖИВЕТИ, УБИЋЕ ГА ОВО! Стручњаци откривају шта све непогодује ширењу смртоносног вируса!
Тема овогодишњих ФОНклама је маркетинг у области филмске индустрије, а пројекат је задржао своју традиционалну форму, те ће се и ове године одржати кроз Вече реклама (филма) и едукативни део.
Вече реклама прилагођено је теми пројекта, па ће посетиоци 26.2. од 20х у Сали 3 Cineplexx-a у БИГ Fashion центру имати прилику да погледају најпознатије трејлере филмова категоризоване у следеће секције: "Добитници Оскара", "Филмови снимљени по истиитом догађају", "Филмови инспирисани књигом" и "Филмови који су препознатљиви по музици".
Као и до сада, пројекат ФОНкламе је хуманитарног карактера, па ће се сав приход од продаје карата донирати Прихватилишту за децу у Београду.
Карте ће се продавати на штанду ФОН-овог центра у периоду између 17. и 26. Фебруара.
У склопу едукативног дела, који ће бити одржан 1.3. на Факултету организационих наука, делегати ће имати прилике да присуствују панел дискусији, интерактивним радионицама, као и представљању студије случаја. Тема панел дискусије носи симболично назив “Да ли је живот трејлер?”, а циљ је да се дотакне тема које се односи на позиционирање филма на тржишту, комуницирање филма са публиком, улоге које глумци заправо имају, као и многе друге.
Ана Мартиноли - ванредна професорка Факултета драмских уметности, теоретичарка и продуценткиња која ће водити панел дискусију .
Петар Стругар - један од најпопуларнијих глумаца данашњице. Улога Моше у филму "Монтевидео, Бог те видео!" лансирала је младог Петра у звезде.
Тамара Драгичевић - српска глумица која је привукла пажњу јавности улогама у филму "Монтевидео, Бог те видео!" , као и у серији "Војна академија".
Милош Аврамовић - аутор неколико кратких играних филмова који су приказани на домаћим и страним фестивалима. Редитељ је и косценариста филма "Јужни ветар“ , био је помоћник редитеља филма "Парада" и игране серије "Фолк" . Прославио се и као продуцент у играним серијама "Корени" и "Чизмаши", а директор је попуалрне серије "Сенке над балканом".
Тарамоунт филм - од свог настанка па све до данас, бави се дистрибуцијом филмова у свим њеним сегментима, почев од биоскопске, где је ексклузивни биоскопски дистрибутер америчких студија Walt Disney, Универсал Пицтурес Интл. и Парамоунт Пицтурес Интл, као и низа уговора за независне филмове који обухватају комплетни пласман од биоскопа до електронских медија.
Интерактивне радионице ће се одржати у два блока, а учесници ће кроз похађање истих имати прилике да се упознају са следећим темама:
"Добра реклама и шта јој све претходи" – Урош Вуковић
Урош Вуковић има преко 15 година искуства у маркетингу и преко 10 година је члан креативног тима Публицис Групе. Његове специјалности су маркетинг анализа, анализа корисничког искуства, креативно стратешко планирање, 3Д моделовање и визуелизација, као и концептуални и просторни дизајн.
"Како да кроз креирање садржаја ствараш свој пут?" – Дијана Коцић
Дијана Коцић је креатор садржаја, едукатор и специјалиста за дигитални маркетинг у области туризма и образовања. У току 2019. године је проглашена за "топ 30 испод 30" менаџера у Србији. Користећи своје друштвене мреже, покренула је кампању за реновирање школе у Африци.
Други блок чине радионице: “YouTube из мог угла” , коју ће водити Душан Петровић, али и “Твоја слика и имиџ на друштвеним мрежама”, где ће учесници имати прилике да чују искуства Теодоре Миљковић.
Душан је један од најтраженијих фотографа на овим просторима, који је изградио и свој бренд "ПОЗИТИФ", чијим слоганом преноси јасну поруку: "СВЕ МОЖЕ - БУДИ ПРОИЗВОД СВОЈИХ ОДЛУКА!". Док је Теодора данас ПР и шеф протокола у канцеларији Њ.К.В. Престолонаследника Александра Карађорђевића. Послом инфлуенсера бави се две године, и до сада је сарађивала са десетинама домаћих и светских брендова.
Уколико желите да будете у корак са трендовима маркетинга, чујете искуства професионалаца и стручњака, онда забележите у својим календарима 26.02. и 1.3., посетите Вече реклама (филма), и пријавите се на време за едукативан део пројекта ОВДЕ.
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2020/02/02/k.jpg?itok=orFueUPX)
КОРОНАВИРУС ИЗ ИТАЛИЈЕ СТИГАО У СРБИЈУ? Двојица младића ЗАРАЖЕНА?!
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2020/02/25/pjimage_-_2020-02-25t160839.201.jpg?itok=32JBUT5U)
ТАЈАНСТВЕНИ БИСЕР ЗЛАТАРА: Манастир Дубница саграђен почетком 15. века, Турци су га спалили до темеља! (ВИДЕО)
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2020/02/25/pjimage_-_2020-02-25t153541.304.jpg?itok=co6KmmjT)
"СВИРА НЕБЕСКИ ОРКЕСТАР": Ово је "најмузикалније" гробље у Србији!
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2020/02/25/mapa_korona_virus.png?itok=Vaba1Kis)
КОРОНАВИРУС: Одговори на сва ваша питања, како, кад, где, шта, превенција...
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2020/02/25/profimedia-0500930700.jpg?itok=8bgGRB9E)