Имате ауто са ЗАТАМЊЕНИМ СТАКЛИМА? Ево како да прођете ТЕХНИЧКИ ПРЕГЛЕД
Ово ће многе возаче натерати да размисле.
Затамњена стакла на колима одлазе полако у прошлост на друмовима Србије, а уколико одређени возач ипак хоће да задржи "бесан" изглед свог аутомобила, мораће да прође одређене процедуре и издвоји поприличну своту новца.
Прочитајте и:
Нови правилник о безбедности саобраћаја учинио је немогућим да возило са затамњеним стаклима прође технички преглед.
Дозвољено је да на аутомобилу буду затамњена стакла напред до 30, а назад до 100 посто, док је на предњем стаклу, односно „шоферци“ потпуно забрањена било каква преправка.
Међутим, возачи ће за почетак, морати у потпуности да скину старе фолије са стакала, а тек онда уђу у процес новог тамњења стакала.
Куршумлија НЕЋЕ више ТУРСКО име: Враћају назив из времена НЕМАЊИЋА!
Власник најпре треба да иде у овлашћени сервис произвођача аутомобила који поседује. Ту добија потврду да може да изврши преправке на возилу.
Затим, иде код затамњивача који има лиценцу за рад и који је овлашћен да изврши преправку на стаклима аутомобила. Овлашћени затамњивач уграђује му фолије које су атестиране и имају одређени серијски број, а власник добија атест у који је уписан број фолије која му је налепљена на стакла.
Возило се, након тога, вози на мерење затамњености у AMSS. Уколико су прописане вредности у реду, власник добија потврду.
На крају процеса, иде се у Агенцију за безбедност саобраћаја где се добија потврда о дозвољеној исправци на возилу и то је уједно и крај процеса.
“ОН ЈЕ БИО НЕСРЕЋАН“: Чкаљу је обожавала цела Југославија, али нико није знао његову РУЖНУ СТРАНУ
Међутим, документација није највећа главобоља возача. Цена атеста за тамњење стакала је 10.000 динара. У ову цену не рачуна се уградња сертификованих фолија која, у зависности од врсте аутомобила и броја стакала, може бити од 80 па до 150 и 200 евра.
Ово ће многе возаче натерати да размисле хоће ли тамнити своја возила, а оне који се одлуче на овај подухват чека поприлично компликован и скуп процес, и размишљање вреди ли све што следи, ради изгледа аутомобила.