Инфостан у ванредном стању: Ако сте имали недоумицу да ли да платите рачун или не, ПОГЛЕДАЈТЕ ОВО УПУТСТВО
Пензионери ће рачуне за фебруар, март и април ове године моћи да плате накнадно, без обрачунавања камате, по завршетку ванредног стања које је проглашено због епидемије корона вируса, саопштио је данас Инфорстан.
Пензионери ће рачуне за фебруар, март и април ове године моћи да плате накнадно, без обрачунавања камате, по завршетку ванредног стања које је проглашено због епидемије корона вируса, саопштио је данас Инфорстан.
Како можете регистровати своје возило за време ВАНРЕДНОГ СТАЊА: МУП објавио инструкције
АПЕЛ НА ГРАЂАНЕ СРБИЈЕ Лончар се укључио у програм: Да сви уђемо у куће, ево за колико би било готово
СТИГЛА ЗВАНИЧНА ИНФОРМАЦИЈА О СТАЊУ ЗАРАЖЕНИХ: Четворо на респираторима, 31 особа на кућном лечењу
Како би се заштитили корисници, током трајања ванредног стања неће се покретати нови поступци принудне наплате, при чему ће се застати са спровођењем поступака извршења у периоду од 90 дана, наведено је у саопштењу овог предузећа.
Свим редовим платишама ће током трајања ванредног стања бити омогућено коришћење попуста од пет, шест и седам одсто и субвенција у износу од 10 до 30 процената, те нико од наведених група корисника у овом периоду неће изгубити право на попусте и субвенције при плаћању рачуна, без обзира на кашњење.
Такође, у наведеном периоду неће се обрачунавати камате на кашњење, пренео је Беоинфо.
Предузеће ће изаћи у сусрет корисницма и продужити акцију репрограма дуга по окончању ванредног стања, најмање за додатних 90 дана, како би сви заинтересовани могли да репрограмирају дуг по веома повољним условима.
Све мере које ће спровести предузеће имају за циљ да Београђанима помогну и да растерете њихове кућне буџете током трајања ванредног стања, истакнуто је у саопштењу.
Додатна мера ЈКП „Инфостан технологије” јесте обустава рада са корисницима на шалтерима предузећа, те је препорука да се корисници за питања, приговоре, рекламације и сугестије обраћају телефонским путем и путем имејла.
Корисницима су на располагању у појачаном капацитету Бесплатни позивни центар 0800-011-018 за позиве из свих фиксних мрежа, телефонски број 011/3954-420 за позиве из мобилних мрежа, као и телефони експозитура предузећа.
Питања се могу упутити и путем електронске поште на имејл-адресе: infostan@infostan.rs, prinudnanaplata@infostan.rs, upitstanja@infostan.rs, као и на имејл-адресе експозитура предузећа у зависности од врсте тражених информација.
Обрасци за рекламације на комуналне услуге могу се преузети са сајта предузећа и послати електронским путем, навео је "Инфостан”.
Корисницима је на располању онлајн упит стања на сајту предузећа посредством којег могу брзо и једноставно преузети електронске копије рачуна и извршити уплату, не чекајући да им рачун стигне редовном поштом, а поред тога имају увид и у своје уплате, назначено је у саопштењу.
Вучић се на инстаграму ЗАХВАЛИО СВИМ ЗДРАВСТВЕНИМ РАДНИЦИМА и позвао на солидарност и љубав
Миљана из Шпаније се обратила Србима преко РТС: Тамо је стање узбуне, а она је описала како изгледа живот у тој земљи
Брнабић: Не искључујем могућност да држава вечерас уведе НАЈТЕЖЕ МЕРЕ
Ове савете треба поштовати како не бисте унели ВИРУС У КУЋУ: Пре уласка испоштујте важно правило
НАЈНОВИЈИ ПОДАЦИ МИНИСТАРСТВА ЗДРАВЉА: У Србији укупно 65 случајева заразе, 8 нових